12 Reacties
5 jaar geleden
Veel verschillende printjes. Tot maat xxl. En lekker hoog voor over je buik.

5 jaar geleden
Veel verschillende printjes. Tot maat xxl. En lekker hoog voor over je buik ...

Even onder Mady zoeken!
5 jaar geleden
Kruidvat heeft dus mega chille! Die van zeeman zijn echt te strak vind ik zelf (de katoenen dan). Heb L en voelt als een S馃槀 heb ze helemaal wijd getrokken, dat je die naden hoort kraken/rekken maar zit nog niet zo lekker. Zeker nu die kleine al helemaal ingedaald zit snijdt het daar te laag.
De light shaping zijn wel heerlijk en heb maat M en die zit totaal niet strak. Maar is geen katoen. (Heb in wit en huidskleur voor onder lichtkleurige jurkjes).
Als je voorkeur uitgaat naar katoen:
Kruidvat heeft van Ten Cate onderbroeken de maxi variant en die gaan tot helemaal over m鈥檔 navel en snijdt niet. Ideaal vind ik zelf. Heb zelf de L genomen zodat ie niet snijdt over m鈥檔 buik (nu met 35 weken en flinke toeter zit het nog heel fijn) enige nadeel is dat de lijnen op je billen zichtbaar zijn met een rokje ofoz.
Daarvoor heb ik de light shaping Brazilian van HM dat is van dat micro stof. Die zit ook lekker bij de buik maar snijdt soms in m鈥檔 bil (hahaha sorry馃檲)
5 jaar geleden
Reactie op Broedkip
Kruidvat heeft dus mega chille! Die van zeeman zijn echt te strak vind ik z ...
Haha wat een heerlijk fijne en eerlijke tips! De meeste onderbroeken hebben inderdaad zo鈥檔 dikke rand bij je billen. Zeker met een jurk niet erg mooi. Al voel
Je je toch niet echt heel aantrekkelijk meer met zo鈥檔 onderbroek. Maar moeten er toch maar aan geloven馃ぃ