24 Reacties

5 jaar geleden
De relax mama kalender vond ik top. Grappig en herkenbaar. Al die serieuze boeken heb je niks aan vond ik :)

5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
Deze lijkt mij ook leuk!! Iemand ook nog een tip voor een zwangerschapsdagb ...
Ik heb deze vandaag besteld. Ben benieuwd of t was is

5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
Ik heb alle van studio ins & outs.. had ik al voor mijn trouwen enzo.. ook hele leuke boekjes voor oom tante opa oma.. alles kan.. echt een aanrader! Maar pas op! Het is erg verslavend😂

5 jaar geleden
Positief over bevallen! Een super boek, heel veel info en uitleg (ook over alle "enge" dingen. Maar wat ik vooral fijn vond was dat er heel veel ervaringen in staan van vrouwen die Positief op hun bevalling terug kijken! Eindelijk eens geen horror verhalen! Heb er superveel aan gehad, had zelf absoluut geen droom bevalling, maar kijk er toch heel positief op terug omdat ik goed voorbereid was en zelf de regie had en keuzes kon maken.

5 jaar geleden
Reactie op Kersenbloesem
Ik heb deze vandaag besteld. Ben benieuwd of t was is

Laat je iets weten als die binnen is? Ben ook wel benieuwd 😃

5 jaar geleden
Reactie op Loïs Lala
dit boek is een dikke aanrader! en ook zwanger met lichaam en ziel van susa ...

Ik lees dat dit boek heel onsamenhangend geschreven is zonder structuur en veel te veel verwijzingen. Had jij daar last van? Mijn voorkeur begint nu wel naar dit boek te gaan.
😊
Las dat die andere 2 formele boeken best oud en gedateerd blijken te zijn.

5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
https://www.bol.com/nl/p/negen-maandenboek-zwangerschapsdagboek/9200000080256574/?Referrer=ADVNLGOO002051-G-59234685738-S-983944863993-9200000080256574&gclid=Cj0KCQjwlvT8BRDeARIsAACRFiWoPSU_xutr6YnD_9YpmpPGV4td5pqEQKAqq6g1f2XACe3GTauQSaQaAlHREALw_wcB Dit is een heel leuk invul boek om te hebben met leuke vragen en vormgeving!

5 jaar geleden
Reactie op Manon22
Heb jij deze al? Lijkt mij ook leuk! Ik lees alleen bij de reviews niet altijd hele goede dingen. Ik heb nu deze drie besteld en kijk thuis even welke ik het leukst vindt

5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
Heb jij deze al? Lijkt mij ook leuk! Ik lees alleen bij de reviews niet alt ...

De eerst van SIO is te leuk! Die heb ik ook.. heb daar heel veel van. Ook de hele serie van het trouwen. Ook erg leuke boekjes voor daarna en voor opa en oma en oom een tante.. heel verslavend😀 veel veel plek om te knippen en plakken.. dus dat moet je dan wel leuk vinden..

5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
Heb jij deze al? Lijkt mij ook leuk! Ik lees alleen bij de reviews niet alt ...

Oh ben benieuwd, laat je het even weten wat je van ze vind?

5 jaar geleden
Reactie op Loïs Lala
en mama’en van nina pierson is miss wel mijn beste tip! maar gaat meer over ...
Is het wat? Twijfel of ik het boek wil kopen.. gaat het vooral over de zakelijke vrouw die dan mama wordt? Haha..