21 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, Ik zit met hetzelfde idd. Ik heb bij de Lidl 2 zwangerschapsleggings voor €13,99 besteld. Ik draag altijd een 32. De leggings zijn maat 32/34 en ze zitten zo fijn en precies goed!

5 jaar geleden

Zwangerschaps broek van de h&m zal waarschijnlijk nog te groot zijn ook zakt hij dan af omdat je buik nog niet groot genoeg is voor dr band

5 jaar geleden

Ik draag ze van de h&m alweer een paar weken hoor, wel zwanger van de derde dus al eerder een buikje. Maar kan prima, 1tje zit gewoon goed en van de ander moet ik de buikband 1x omslaan dan zakt ie ook niet af

5 jaar geleden

Ik heb de h&m broeken al met 10 weken besteld heel blij mee. Ik ben nu 14+4 en ik draag niet anders meer! Zakt totaal niet af de band is wel wat hoog(groot) maar die vouw ik dubbel! Ik heb ook maar een klein buikje en draag maat S 😊

5 jaar geleden

Ik merk zelf dat de echte jeans zwangerschapsbroeken beter zitten dan de jeggings. Die jeans blijven bij mij goed zitten, mijn buikje is ook nog niet groot.

5 jaar geleden

Ik heb 3 treggings van de h&m, en die zitten heeerlijk! 🙌🏽

5 jaar geleden

Hier ook van H&M zit prima , idd band omslaan als het nog wat afzakt.. wat mij hielp in t begin is een hemdje bij de broek in doen dan zakt t ook minder af

5 jaar geleden

Bij mij zit H&M sinds week 12 heel lekker. De buikband zakt misschien een beetje af, maar dat zit niet vervelend. En het is heerlijk warm!

5 jaar geleden

Mijn ervaring is dat ze nog wel afzakken, vooral die van h&m. De wat duurdere broeken die je via prenatal e.d. koopt hebben vaak zo'n elastiek met knoopsgaten in de band. Die kun je strakker maken voor nu en dan later weer losser. De buik band zal ook nog losjes zitten maar die zou je evt een keer dubbel kunnen vouwen. Je kan er altijd wat bestellen om te passen en vergelijken wat het best bij jouw lijf past? Op marktplaats oid kun je trouwens vaak hele pakketten met zwangerschapskleding vinden, het wordt toch maar kort gedragen dus de kwaliteit is nog prima en het scheelt echt veel geld.

5 jaar geleden

Die van de H&M zakken idd af, zitten niet echt lekker. Prenatal heeft wel heerlijke broeken, zou daar ff kijkje nemen

5 jaar geleden

Reactie op mommy to be 🤰🏻

Die van de H&M zakken idd af, zitten niet echt lekker. Prenatal heeft w ...
En ik vind die van de prenatal dan weer voor geen meter zitten. Kwestie van uitproberen dus

5 jaar geleden

Ik heb een zwarte spijkerbroek van H&m en die zakt na een halve dag af omdat die uit gaat lubberen😩 misschien zit die straks zo strak dat dat niet meer gebeurd haha

5 jaar geleden

Ik had eerst bij Zalando besteld, maar die broeken waren me nog erg groot. Ben nu 19 weken en sinds een week begin je het buikje te zien. Ik heb nu deze gekocht van de H&M en die zitten erg fijn!!

5 jaar geleden

Reactie op tessagp

Ik had eerst bij Zalando besteld, maar die broeken waren me nog erg groot. ...
Deze heb ik ook, zit lekker. Die buikband is inderdaad vrij groot nog, maar ik sla die sowieso meestal een beetje om omdat zo'n elastiek niet lekker vind zitten op m'n middenrif, maar dat gaat prima.

5 jaar geleden

Ik heb de skinny jeans van H&M, medium, ik heb normaal maat 38 en die zit goed. Er zit weinig rek in de spijkerbroek zelf en hij zit als gegoten. Het buikgedeelte zit nog wat los. Normale broeken zitten echt niet meer lekker, maar ik heb nog niet echt een buikje. 15+3

5 jaar geleden

Ik heb een jeans van Love2wait wordt ook verkocht bij Zalando. Heerlijk stretch broek en zakt niet af. Je kan de broek wat bijstellen door middel van een elastiek, zie foto. Gewoon je eigen maat bestellen en hij zit fantastisch! Niks knelt op de buik en je kan je er vrij in bewegen! 👍🏽😁

5 jaar geleden

Tipje! Kennen jullie de site Otrium? Daar kan je broeken van noppies en mamalysious bestellen voor ong 13eu! Normaal 60 of hoger en zitten top!!

5 jaar geleden

Tip voor de kleine buikjes: de 'under belly' broeken. Niet een grote band die lubbert, maar alleen elastiek waar je het nodig hebt 😍😍

5 jaar geleden

Ik heb deze van H&M en vind ‘m echt geweldig. Ik was opzoek naar een broek die echt aanvoelt als een jeans ipv een jegging en die een beetje baggy zit. De andere zwangerschapsbroek die ik heb is net een legging, zo strak en stretchy. Dus ik ben hier echt heel blij mee! Moet wel je stijl zijn natuurlijk

5 jaar geleden

Ik heb bij de H&M de MAMA jogger gekocht en ik woon er echt in! Ik hijs mezelf echt niet meer in zo’n spijkerbroek nu ik dit gewend ben. Ze vallen wat groot dus als je twijfelt de kleinere maat nemen. Die spijkerbroeken zakken bij mij idd ook af.