21 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, Ik zit met hetzelfde idd. Ik heb bij de Lidl 2 zwangerschapsleggings voor €13,99 besteld. Ik draag altijd een 32. De leggings zijn maat 32/34 en ze zitten zo fijn en precies goed!
5 jaar geleden
Ik merk zelf dat de echte jeans zwangerschapsbroeken beter zitten dan de jeggings. Die jeans blijven bij mij goed zitten, mijn buikje is ook nog niet groot.
5 jaar geleden
Hier ook van H&M zit prima , idd band omslaan als het nog wat afzakt.. wat mij hielp in t begin is een hemdje bij de broek in doen dan zakt t ook minder af
5 jaar geleden
Bij mij zit H&M sinds week 12 heel lekker. De buikband zakt misschien een beetje af, maar dat zit niet vervelend. En het is heerlijk warm!
5 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze nog wel afzakken, vooral die van h&m.
De wat duurdere broeken die je via prenatal e.d. koopt hebben vaak zo'n elastiek met knoopsgaten in de band. Die kun je strakker maken voor nu en dan later weer losser. De buik band zal ook nog losjes zitten maar die zou je evt een keer dubbel kunnen vouwen.
Je kan er altijd wat bestellen om te passen en vergelijken wat het best bij jouw lijf past?
Op marktplaats oid kun je trouwens vaak hele pakketten met zwangerschapskleding vinden, het wordt toch maar kort gedragen dus de kwaliteit is nog prima en het scheelt echt veel geld.
5 jaar geleden
Die van de H&M zakken idd af, zitten niet echt lekker. Prenatal heeft wel heerlijke broeken, zou daar ff kijkje nemen
5 jaar geleden
Reactie op tessagp
Ik had eerst bij Zalando besteld, maar die broeken waren me nog erg groot. ...

Deze heb ik ook, zit lekker. Die buikband is inderdaad vrij groot nog, maar ik sla die sowieso meestal een beetje om omdat zo'n elastiek niet lekker vind zitten op m'n middenrif, maar dat gaat prima.
5 jaar geleden
Ik heb de skinny jeans van H&M, medium, ik heb normaal maat 38 en die zit goed. Er zit weinig rek in de spijkerbroek zelf en hij zit als gegoten. Het buikgedeelte zit nog wat los.
Normale broeken zitten echt niet meer lekker, maar ik heb nog niet echt een buikje. 15+3
5 jaar geleden
Ik heb een jeans van Love2wait wordt ook verkocht bij Zalando. Heerlijk stretch broek en zakt niet af. Je kan de broek wat bijstellen door middel van een elastiek, zie foto.
Gewoon je eigen maat bestellen en hij zit fantastisch! Niks knelt op de buik en je kan je er vrij in bewegen! 👍🏽😁

5 jaar geleden
Ik heb deze van H&M en vind ‘m echt geweldig. Ik was opzoek naar een broek die echt aanvoelt als een jeans ipv een jegging en die een beetje baggy zit. De andere zwangerschapsbroek die ik heb is net een legging, zo strak en stretchy. Dus ik ben hier echt heel blij mee! Moet wel je stijl zijn natuurlijk