10 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk mee!

4 jaar geleden

Ja! Spa Gouda geeft hele goede!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

In Rotterdam Ommoord zit een fijne. Ze is heel rustig legt alles goed uit en het voelt fijn Massage op de Blambloem

4 jaar geleden

Reactie op onze.eerste'21

In Rotterdam Ommoord zit een fijne. Ze is heel rustig legt alles goed uit e ...
Vlambloem 130 . Ze heeft veel zwangeren in behandeling en echt een soort traject zeg maar. Vaak niet voor 1 keertje

4 jaar geleden

Ik ga met veel plezier naar Wellness Nieuwerkerk. Zij heeft een ruimte in Van der Valk Nieuwerkerk. Ze adverteert niet met zwangerschaps massages, maar stemt de massage af op de persoon. Ik kwam al bij haar voor ik zwanger was.

4 jaar geleden

Ik ga morgen voor t eerst! Locatie in Rotterdam zuid. Ben erg benieuwd en hoop dat het lekker ontspannen is.

4 jaar geleden

Reactie op Againmommy2b

Ik ga morgen voor t eerst! Locatie in Rotterdam zuid. Ben erg benieuwd en h ...
Naar welke ga je ?

4 jaar geleden

Reactie op brittb98

Naar welke ga je ?

4 jaar geleden

https://www.jivansmassage.nl/massage-rotterdam/zwangerschap-massage Ik vond deze wel goed klinken maar ben nog niet geweest. Recensies zijn heel goed!

4 jaar geleden

Hier ben ik geweest, was top!