6 Reacties

6 maanden geleden

Wij doen altijd de deuren dicht als we binnen zijn, op slot! Een puddle jumper raden ze ook af omdat het kindje ermee in het water kan springen en als ze dus ooit zonder puddle lopen ze dus ook denken in het water te kunnen springen.

6 maanden geleden

Ooh ik snap je helemaal.. ik heb dit altijd als we op vakantie gaan, vooraf droom ik de ergste dingen..🙈 Ik zou een zwemvestje aan doen, met bandjes. Gewoon altijd. Persoonlijk vind ik ze met een zwemvest beter, dan een paddle jumper, maar dat is wellicht persoonlijk. Verder misschien soort van inklapbare hekje nee nemen, weet niet of jullie per auto gaan, of per vliegtuig met het laatste zou het moeilijk worden natuurlijk om dat in je koffer te krijgen.

6 maanden geleden

Als je buiten bent. Zwemvest of zwembandjes aan. Ga met haar ook veel zwemmen en leer haar watervrij te worden! Dus veel oefenen want ze hebben het snel genoeg door qua trappelen etc. Als je geen tijd hebt of even niet buiten wilt zijn doe dan de deuren dicht!

6 maanden geleden

Wij waren afgelopen zomer naar Spanje en hadden daar ook een zwembad zonder hek er omheen. Wij hielden haar gewoon goed in de gaten en ze mocht niet alleen naar buiten, duidelijk gezegd dat ze niet bij de rand mocht spelen zonder haar puddle jumper. Nu hebben wij wel een meisje die voorzichtig is, en best goed luistert (echt niet altijd). Maar die twee weken is het dus super goed gegaan, maar wel altijd iemand bij haar in de buurt. 🙂

6 maanden geleden

Altijd zwemvest aan buiten. Een paddle jumper heeft geen kraag, geen idee hoe goed ze daar in blijft drijven(?) Misschien met stoepkrijt een lijn maken waar ze niet overheen mag. Of bijvoorbeeld ze mag op het gras spelen maar niet op de tegels bij bet zwembad. Vanaf dag 1 strikt in zijn. En onderling duidelijk afspreken wie op haar let. Komt vast goed! Veel plezier

5 maanden geleden

Reactie op Famke123

Altijd zwemvest aan buiten. Een paddle jumper heeft geen kraag, geen idee h ...
Een lijn ruim langs/om het zwembad zou best eens kunnen helpen denk ik... Wij zijn aantal jaar terug naar het buitenland geweest bij een huis wat eigen zwembad had. Hebben er toen met van die grote haringen en een touw op ruime afstand van de kant rondom een lijn gespannen. Dit was voor ons zoontje van 2,5 jaar op buik/borsthoogte. Uiteraard was altijd iemand van ons erbij als hij buiten was, maar hij snapte direct al met opbouwen dat hij daar niet voorbij en/of onderdoor mocht. Hij heeft heerlijk vrij kunnen spelen buiten.