11 Reacties
4 jaar geleden
Ja hoor wij gaan elke week babyzwemmen met onze dochter, ze vindt het helemaal fantastisch
4 jaar geleden
Wij zijn toen onze zoon 2 maanden was naar hof van Saksen geweest. En zijn toen al met hem wezen zwemmen. En hij vond het heerlijk en had nergens last van. Wel zou ik opletten op de temperatuur van het bad.
Wij zijn toen in het pierenbad geweest met hem en in het bubbelbad dan is het water meestel warmer dan 30 graden
4 jaar geleden
De waterkwaliteit bij de meeste center parcs is top, ze gebruiken zoutelectrolyse voor het zuiveren waardoor veel minder chloor nodig is.
Ik ga al vanaf 3 mnd elke maandag ouder-baby/peuter zwemmen met mn meisje, ze vind het super leuk maar ze houd het ivm de temperatuur nog niet de hele les vol. Vaak komen we daarom wat later of gaan er wat eerder uit, en dan lekker opwarmen in het bubbelbad en onder de douche.
Vaak vallen ze daarna heerlijk in slaap en bij centerparcs hebben ze daarom vaak ook een box staan, dus als je dan zelf nog wat langer wil blijven dan kan je ook een pyjamaatje en wat extra handdoeken/dekentjes meenemen zodat je kleintje daar lekker een dutje kan doen.
Let er ook op dat zwemluiers geen water absorberen, dus dat je deze niet van tevoren vast aan moet doen en ook tussendoor moet vervangen voor een gewone luier.
4 jaar geleden
Ik zwem met mijn dochter vanaf dat ze 4 maanden was. Ze is nu 5 maanden en ze vind het heerlijk!!!!!
Gewoon doen. Is lekker voor de baby. En voor jou ook leuk.
4 jaar geleden
Reactie op Elea
De waterkwaliteit bij de meeste center parcs is top, ze gebruiken zoutelect ...
Hi Elea, ik ben wellicht een ei hoor maar hoe gaat zoiets in zijn werk. Heb je daar op diverse plekken boxen staan? En qua omkleden. Doe je even gauw een droge luier aan waar je ook zit of moet je dan naar de wc 's? Wij gaan volgende week naar centerparcs maar kijk er een beetje tegen op hoe ik het allemaal moet hebben.
4 jaar geleden
oh ja zeker! heerlijk, wij doen ook babyzwemmen met de kleine sinds een maandje. echt geweldig, leuk! ja het is een gedoe, maar als je in het zwembad bent met je kleine dan is het echt intens genieten!
4 jaar geleden
Hi Elea, ik ben wellicht een ei hoor maar hoe gaat zoiets in zijn werk. Heb ...
Bij de meeste zwembaden heb je dan in de buurt van het pierebad (kleine kinder zwembad) idd wat boxen staan en vaak ook een commode met aankleedkussens. Daar kan je de kleine dus perfect omkleden of verschonen.
Het best kijk je gewoon een op de website van de centerparcs waar je heen wilt naar de faciliteiten van de aqua mundo, volgens mij kan je daar perfect vinden wat er is en waar dan. Er is bijv ook vaak een speciaal kleedhokje met een commode. En soms zelfs een babybadje bij de douches.