6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben vandaag de puddle jumper voor het eerst uit geprobeerd. Ze bleef hiermee mooi drijven met het hoofd boven water. Wel was dit in een zwembad. Zee is natuurlijk wel iets anders met golven, daar nog geen ervaring mee.

één jaar geleden

Reactie op lisannexx

Wij hebben vandaag de puddle jumper voor het eerst uit geprobeerd. Ze bleef ...
Hier ook de puddle jumper, ontzettend blij mee! Ook niet getest met golven op zee maar wel in een flink golfslagbad haha, ging ook prima!!

één jaar geleden

Hier ook puddle jumper, een nieuwe wereld die opengaat voor ons 😆 hij zwemt nu alleen in het zwembad, gaat perfect (uiteraard zijn we er bij hé...) hij springt zelfs van de kant erin 😄 heerlijk ding

één jaar geleden

Yup, wij zijn ook ‘team Puddlejumper’, ook in de zee gebruikt en ging prima!

één jaar geleden

Hier bandjes en niks anders.. van alles geprobeerd maar gaat met alles kopje onder en met bandjes niet.. heel vaag.. mijn tip.. ga naar een zwembad en vraag dus spullen uit te proberen.. iedere zwembad heeft wel spullen die je mag testen.. echt ieder kind is anders en zeker in het water.. ik ben in ieder geval blij getest te hebben voordat ik alles al aangeschaft had..

één jaar geleden

Wij hebben van alles uitgetest, maar vinden gewone zwembandjes het meest prettig/veilig. Natuurlijk is het per kind verschillend, maar voor ons dus geen puddlejumper. De oudste heeft het wel eens gebruikt toen ze bijna 2 jaar was, dit ging goed, maar de jongste wordt volgende week 2 en gaat gewoon kopje onder met de puddlejumper. Zoals de reactie hieronder is het misschien handig om eens te lenen/uitproberen bij een zwembad. Dan weet je een beetje wat bij je kindje past 😊