15 Reacties

4 jaar geleden

Op de app ‘zwangerhap’ staat dat kaneel gewoon mag tijdens de zwangerschap.

4 jaar geleden

De app zwangerhap geeft aan dat kaneel veilig te eten is. Dus ik denk dat het geen kwaad kan hoor 🥰

4 jaar geleden

Als je geen kilo's kaneel weghapt, kan het echt geen kwaad :-)

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie gerustelling! Kan ik weer lekker slapen 😉🥰

4 jaar geleden

Het gaat alleen om de kaneel thee, wat afgeraden wordt. Dus gewoon kaneel in een appeltaart is niet erg! Als ik ZwangerHap mag geloven X

4 jaar geleden

Je moet echt suuuuuuuper veel kaneel eten mocht dit schadelijk worden, dus dat stukje appeltaart is echt geen probleem

4 jaar geleden

Mijn vk zei: voordat kaneel schade aanricht, moet je er zó veel van gegeten hebben, dat kan een mens niet aan 😂

4 jaar geleden

Mijn vk zei: voordat kaneel schade aanricht, moet je er zó veel van gegeten ...
Precies:-D

4 jaar geleden

Appeltaart: zin in! Niet druk over maken

4 jaar geleden

Geloof me… dit had ik ook toen ik een stukje gebak had gegeten waar kaneel in bleek te zitten haha. Het is de hoeveelheid van de kaneel, de verloskundige zei tegen mij dat als je geen overdreven hoeveelheden naar binnen werkt, er niets aan de hand is.

4 jaar geleden

Ik heb laatst in paar dagen een hele appeltaart op😰

4 jaar geleden

Reactie op lenalenalena

Hahaha nou lekker toch!

4 jaar geleden

Reactie op lenalenalena

Dont worry, zelfs als je een hele appeltaart op 1 dag wegsmikkelt, kom je niet aan de hoeveelheid kaneel zodat het schadelijk is 😘 Dus ik zeg: dames geniet van die appeltaart hehe 😁

4 jaar geleden

Ik neem bijna iedere dag een snufje kaneel in mijn pap, ik zou me over een stukje appeltaart met kaneel geen zorgen maken!

4 jaar geleden

Zal Wel wat meevallen. Ik doe bijna elke dag een theelepel door mijn havermout 🥰😍