Hoi allen,
Misschien heeft iemand van jullie een gouden tip. Onze zoon slaapt vanaf 11 maanden al in een 1 persoons vloerbed (hij is volgende maand 2). Daaromheen hebben wij een hoge rand gemaakt zodat hij er niet uitvalt/rolt, hij is nogal bewegelijk.. vandaar ook het 1 persoons bed (90x200cm).
Voor op vakantie of uit logeren is het altijd behelpen;
- in een reisledikant slapen lukt niet meer, te weinig bewegingsvrijheid
- een 1 persoons matras op de grond kan prima, maar daar rolt hij dan af
- matras op de grond en de randen barricaderen is een uitkomst maar niet altijd is dit mogelijk
- we hebben een pop-up tentje van Deryan waar een 1 persoons matras in past, maar die is niet stevig genoeg om als onze zoon gaat rollen stabiliteit aan de zijkanten te bieden
Ik hoop dat ik het duidelijk over breng. Ik heb online wel van die bedranden gezien die je aan een bed kan schuiven maar het moet eigenlijk iets zijn wat je even makkelijk in- en uit elkaar klapt en mee kan nemen.
Thanks alvast voor het meedenken!!
Ik heb zo'n bedhekje van safety 1st ofzoiets. Kijk maar eens op bol. Is opvouwbaar dus redelijk makkelijk mee te nemen hoor. Mijn dochter is ook erg beweeglijk. Op vakantie staat haar bed de ene kant tegen de muur, andere kant dit bedhekje. Werkt prima.
De ikea heeft volgens mij van die losse rekjes die je op een bed kan monteren. Geen idee of het iets is maar misschien de moeite waard om eens naar te kijken?