21 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook echt vreselijk

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook enkele weken met onze dochter toen ze 13 maanden was. Ondertussen weer over, dus opnieuw een fase.

2 jaar geleden

Reactie op Ellis2022

Wij hadden dit ook enkele weken met onze dochter toen ze 13 maanden was. On ...
Hoelang heeft dit ongeveer geduurd bij jullie? 🫣

2 jaar geleden

We hebben het met de oudste gehad. Om zich heen slaan, iedereen is de vijand. Lijkt net alsof ze een nachtmerrie heeft en niet wakker te krijgen is (met de ogen weidt open). Hielp vrij weinig tegen en we waren blij dat de 'fase' over was.

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

We hebben het met de oudste gehad. Om zich heen slaan, iedereen is de vijan ...
Pavor nocturnus / nachtangst

2 jaar geleden

Hier ook.. in combinatie met oorontsteking, 2 doorkomende hoektanden en een doorkomende kies. En ondanks dat we weten dat het een fase is, is het amper vol te houden. De gebroken nachten, geen relax momenten mee voor mezelf en het machteloze gevoel breken me op. Mja het is een fase.. het gaat weer over.. 🤯

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

We hebben het met de oudste gehad. Om zich heen slaan, iedereen is de vijan ...
Gelukkig was het een fase! Wat naar. Heeft het lang aangehouden?

2 jaar geleden

Reactie op MirjaM7

Hier ook.. in combinatie met oorontsteking, 2 doorkomende hoektanden en een ...
Ja heftig hè.. ik loop soms ook echt als een zombie op het werk.. 0 focus. Fingers crossed dat het snel achter de rug is en ze weer lekker rustig slapen ook voor jullie.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 13 maandag gaat de laatste dagen weer vlot slapen, maar wordt rond 23u wakker en wil dan echt niet meer slapen. Hij is klaarwakker en als ik bij hem ben (laten huilen doen we niet) wil hij spelen.. mensen met ervaring hiermee? Hoe pakken jullie dat aan?

2 jaar geleden

Wij proberen vandaag 1 slaapje. De nachten zijn al 2 weken drama.

2 jaar geleden

Oef, wij hadden dit afgelopen nacht ineens 🥴 Laatste nacht in ons vakantiehuisje. Zij slaapt nu heerlijk in de auto. Hoop dat het niet iedere nacht zo gaat zijn vanaf nu. Onze dochter wilde gewoon absoluut niet alleen gelaten worden. Alsof ze ineens weer last had van verlatingsangst en misschien ook bang van het donker? Of gewoon geen zin om te slapen. Geen idee.

2 jaar geleden

Reactie op Minimein2022

Wij proberen vandaag 1 slaapje. De nachten zijn al 2 weken drama.
Hoe ging het 1 slaapje?

2 jaar geleden

Reactie op Dee89

Oef, wij hadden dit afgelopen nacht ineens 🥴 Laatste nacht in ons vakantie ...
Precies dat hebben we hier ook..

2 jaar geleden

Ohh hier ook, mijn zoontje is 13 maanden bijna en sliep voorheen zo goed door, maar nu word ie meerdere keren per nacht huilend/hysterisch wakker & het duurt dan ook wel even voordat hij rustiger is. Vaak valt ie weer even terug in slaap tussen 30 min/1 uur en dan begint het weer opnieuw.. hij wilt dan ook geen melk en duwt alles weg wat ik hem wil aanbieden. hoop dat de fase gauw voorbij is 😰

2 jaar geleden

Hier ook... Hoe is het inmiddels bij jullie??

2 jaar geleden

Hey! Bij ons is dit rond 11,5 maand al begonnen. Ze begong steeds meer stapjes te zetten, te kletsen en kreeg wel 100 tanden en kiezen in een keer haha. We zijn zelfs naar 1 dutje gegaan, wat een tijdje wat oploste. Maar nu sinds een week lijkt de rust terug, ook weer 1-2 dutjes per dag. Ze loopt nu (bijna helemaal stabiel) en zit beter in haar vel. Ook die tanden zijn allemaal door. Dus hou vol! Het is pittig, ik ben kapot haha. Maar betere tijden komen er weer aan. 🙃

2 jaar geleden

Ik had hier eerder gereageerd omdat het bijons ook drama was. Alweer weken dat ze 's nachts minimaal één keer wakker werd en laatst was het dus ineens echt drama. Halve nachten wakker, niet in bed willen, heel veel huilen en vooral niet alleen gelaten willen worden. Vanaf afgelopen donderdag ging het plotseling weer iets beter. Paar dagen met stapjes vooruit en nu slaapt ze weer mega goed. Nachten zijn beter dan ooit op dit moment, ochtenddutje gaat ook weer perfect. Middag duurt het soms iets langer om in te slapen (maar ze blijft niet meer huilen, gaat bijvoorbeeld met knuffels spelen). Ik denk achteraf toch vooral kiezen want ik voel nu op 3 plekken puntjes. Beide kanten onderkaak en linksboven ook. Ook is nu het echte loslopen begonnen. Ze deed al eenpaar stapjes af en toe, maar nu loopt ze ineens meters achter elkaar en veel vaker op een dag.

2 jaar geleden

Jaaa hier ook.. hele korte dutjes ook. Dus vroege bedtijd.. én vroeg wakker en tig keer per nacht hysterisch huilen. Hopelijk een fase

2 jaar geleden

Ondertussen is het hier ook weer een stuk beter gelukkig! Het lijkt echt een sprongetje te zijn geweest. Is ondertussen zelfstandig aan de wandel, kletst meer en slaapt weer hele nachten door .. wat een verademing 😅 😴 . Het heeft al met al een kleine 2 weken geduurd denk ik.. was afzien, maar gelukkig is het (voor nu 🫣) achter de rug. 🍀

2 jaar geleden

Hey! Bij ons is dit rond 11,5 maand al begonnen. Ze begong steeds meer stap ...
Precies dit! Hier ondertussen ook weer stabiel en veel nieuwe ontwikkelingen. :)