9 Reacties

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Een leuk knutselwerkje met vingerverf van haar handjes/voetjes? Is maar heel simpel, maar kan heel fijn zijn 馃槉

VRIEND

3 jaar geleden

Ik had toen een foto lijst gehaald en daarin geboorte kaartje van onze zoon en hand en voet afdrukjes en stukje hartslag van de ctg, van die persoonlijke dingetjes. Hij heeft deze op kantoor hangen.

3 jaar geleden

Het is dat je kindje waarschijnlijk er net nog wat te jong voor is, maar ik zag een video waarbij iemand een papiertje en verf in een diepvrieszakje deed en dat het kindje dan met de handjes er op liep te klieren en het zo een creatie werd 馃槈

3 jaar geleden

Ik vind de sterrenhemel posters van mrStarsky erg leuk. Deze heb ik mijn vriend gegeven met de sterrenhemel op de dag van geboorte. Misschien een idee? Tekeningen, of boekje over de liefste papa doen het ook goed.

3 jaar geleden

Mijn man draagt altijd happy socks dus hij heeft een papa-mini matching setje gekregen. Was een kleinigheidje voor kerst vorig jaar. Ik stuur ook altijd namens de kindjes een kaartje met foto via de post (maak ik via Greetz) en uiteraard een knutselwerkje haha Oh en een ochtend uitslapen, is het beste cadeau ooit aldus m鈥檔 man 馃槀馃槀馃槀

3 jaar geleden

Mijn man draagt altijd happy socks dus hij heeft een papa-mini matching set ...
Waar haal je die mini sokjes?

3 jaar geleden

Reactie op MamaLast

Waar haal je die mini sokjes?
Zat in een geschenkdoos. Maat was wel pas vanaf 1 jaar geloof ik maar was nog steeds leuk! Heb ze via Bol maar ze zijn er ook op andere sites geloof ik; Bekijk Happy Socks Two Peas in A Pod Giftbox - Maat 36-40/0-12M op: https://www.bol.com/nl/p/happy-socks-two-peas-in-a-pod-giftbox-maat-36-40-0-12m/9200000079759955?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp