5 Reacties

13 dagen geleden

Hier exact hetzelfde gehad afgelopen week. Echt het idee dat ze zelf ook niet meer wist wat ze wilde. Ik ben de afgelopen 2 dagen nieuwe dingen gaan doen met haar. Speelgoed gepakt wat nog in de kast lag, andere spelletje buiten. En sinds dien gaat het beter. Alsof ze uitgespeeld en gekeken was ofzo… Geen garantie natuurlijk maar wellicht het proberen waard!

12 dagen geleden

Hier bijna 21 maanden en ook huilerig, heel aanhankelijk en overal bang voor.

12 dagen geleden

Ow ja hier nu bijna 22 maanden maar half maart was het een ramp. Alleen maar hangen, niks willen , huilej en schreeuwen om bijs. Inderdaad speelgoed gewisseld en het ging wat beter.

12 dagen geleden

Hier ook helaas. Afgelopen week alleen maar Hele dag huilen en niks is goed. Alleen maar aan mij (mama) geplakt als honing.

11 dagen geleden

Hier ook aan de gang, op eens huilen eigenlijk krijsen als je zn kamertje uitloopt, , en eisen dat je zn handje vast houdt dit ging mij te ver en voor dat we iets in stand gaan houden heb ik het afgekapt door steeds langer weg te blijven eerst 5 min huilen weer terug zn kamertje in kalmeren knuffels in zn bedje gelegd speentje gegeven en weer weg gelopen vervolgens 10 min laten huilen en weer het zelfde herhalen als bij 5 minuten laten huilen uiteindelijk 15 min laten huilen daarna bleef hij gelukkig wel rustig in zn bedje liggen en ging niet meer huilen toen ik zn kamertje uit liep.... Ik vind het ook echt heeel sneu om hem zo te keer te zien en horen gaan, maar bij de opvang slaapt hij zonder moeite in, dus denk dat dit echt een fase is van grenzen opzoeken en aangeven. En uiteindelijk ook nog eens heel de nacht door geslapen in zn eigen bedje.