12 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik...me tweede zelfs met 28 weken al 2 cm en toch gelopen tot 36.0.

4 jaar geleden

Reactie op Kleine86

Ja ik...me tweede zelfs met 28 weken al 2 cm en toch gelopen tot 36.0.
Oh serieus!! Fijn om te lezen dat je tot 36 weken hebt gerekt. Dankjewel voor je berichtje!

4 jaar geleden

Nog geen ervaring met wanneer hij komt, maar met 28 weken in het ziekenhuis gelegen met dreigende vroeggeboorte. Sindsdien is mijn cervix stabiel op 2.5 cm (nu 31+4). Krijg hier verder geen medicatie voor. De gynaecoloog zei wel dat ik ook gewoon een kans heb om door te lopen tot 40 weken. Het zal dus een verrassing worden.

4 jaar geleden

Reactie op Aye

Oh serieus!! Fijn om te lezen dat je tot 36 weken hebt gerekt. Dankjewel vo ...
Ja het zegt niet zoveel....kans is natuurlijk groter ,omdat je 2x eerder te vroeg ben bevallen. Maar het kan zomaar dat hij/zij nu wel langer blijft zitten ♡ ik krijg regelmatig metingen,en valt mij ook op dat het nog wel eens afwijkt....(ene x wat langer als andere x) mooiste is natuurlijk als hij/zij nog even blijft zitten. Bevallen en baby mooi gelijk mee na huis en een kraamweek thuis ♡♡

4 jaar geleden

Reactie op EvaH1993

Nog geen ervaring met wanneer hij komt, maar met 28 weken in het ziekenhuis ...
Fijn dat het stabiel is! Voorbij de 32 is ook weer een mijlpaal! Het is allemaal erg spannend. Hoop dat de 40 weken lukt! 💪

4 jaar geleden

Snap je spanning. Ik heb mijn dochter met 1 cm ontsluiting tot 37 weken kunnen voldragen 🔥

4 jaar geleden

En die cm had ik dus al met 30 weken

4 jaar geleden

Reactie op Zoem

Oo wauw! Dit geeft hoop! Dankje

4 jaar geleden

Reactie op Zoem

Moest je bedrust nemen?

4 jaar geleden

Reactie op Aye

Oo wauw! Dit geeft hoop! Dankje
Ik heb met 30 weken zo’n 2 of 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met wezenremmers en longrijpers. Het is bijna 10 jaar geleden dus weet het niet meer precies. Daarna moest ik rustig aan doen maar ik mocht wel de was ophangen/opvouwen ed. Met 37+2 bevallen. Ik had al 5 cm ontsluiting en trok het niet meer goed dus de vliezen zijn gebroken door de VK. Anders had ze nog langer gezeten 😘 Was laatst ook erg bang. Mijn eerste is nl met 34 weken geboren. Maar dus 2 weken terug mijn BM -hals gemeten ivm spanning en die zat op 3.7. Dikke prima! Ben nu bijna 32 weken zonder gedoetjes/weeeen! Wellicht blijft deze gewoon zitten tot 40 weken 😍

4 jaar geleden

Wezenremmers = weeenremmers

4 jaar geleden

2jaar geleden had ik met 29weken 2cm ontsluiting, doorgelopen tot 40 weken.. Nu wederom 2 cm en bijna 33 weken zwanger. Kan mag en doe alles, maar met mate