10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb niet van Kruidvat maar van NUK, en als ik daar een slok van neem is het gewoon een klein slokje. Dus weet niet of aan het merk ligt of dat ie misschien verkeerd in elkaar zit ofzo maar lijkt me niet helemaal de bedoeling nee 馃槄馃槀

3 jaar geleden

Ik ken die beker niet maar sorry ga echt stuk om je bericht, zie t helemaal voor me馃槀

3 jaar geleden

Je moet het middelste dopje goed dichtdraaien. Vervolgens zuig Je aan de rand zoals bij een normaal glas, dan zou er tussen het rubber en de witte rand water moeten komen.

3 jaar geleden

Reactie op Soof89

Je moet het middelste dopje goed dichtdraaien. Vervolgens zuig Je aan de ra ...
Oh dicht juist!! Dat ga ik proberen...

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Want idd met het dopje middenin iets open loopt het er nog snel uit

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Ik ken die beker niet maar sorry ga echt stuk om je bericht, zie t helemaal ...
Hahaha ik ook. Mooi h猫 dat wij als volwassenen kinderspullen niet begrijpen馃槀 ik heb zelf ook voorbeelden hoor dus ik snap je helemaal

3 jaar geleden

Reactie op Soof89

Je moet het middelste dopje goed dichtdraaien. Vervolgens zuig Je aan de ra ...
Jaaaaa!! Gelukt! Ik had dus ook echt niet door dat je moest zuigen 馃槀 Dacht gewoon drinken zoals je normaal ook doet. Maar op zich logisch want een klein kindje heeft denk ik altijd de neiging om te zuigen dus voor hun werkt het dan 馃憣馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Melaniietjj

Hier hetzelfde. Want idd met het dopje middenin iets open loopt het er nog ...
Blijkbaar moet die dus juist dicht en dan moet je aan de rand een beetje zuigen als je een slok wilt nemen. Heb het net geprobeerd en het werkte! Ik vind het ergens wel hilarisch dat een kinderboeken voor een volwassene zo moeilijk kan zijn馃ぃ Maar wel blij dat ik niet te enige ben, haha

3 jaar geleden

Reactie op Dee89

Blijkbaar moet die dus juist dicht en dan moet je aan de rand een beetje zu ...
Kinderbeker *

3 jaar geleden

Reactie op Dee89

Blijkbaar moet die dus juist dicht en dan moet je aan de rand een beetje zu ...
Zat ook niet een beschrijving bij hoe te gebruiken. Ik ga het straks ook eens proberen, dan kan die beker mooi gebruikt worden voor water & thee