13 Reacties

3 jaar geleden

Toco tholin is hier het wondermiddel voor heel veel dingen.

3 jaar geleden

Hier ook helaas. Bijna 40 weken en verkouden, keelpijn, hoofdpijn. Helaas geen tip maar ik drink heel veel. Gemberthee, citroensap, soepjes etc. Beterschap!

3 jaar geleden

Ik ben ook zo verkouden de bevalling in gegaan, maar daar merk je tijdens t bevallen niks meer van. Ik vond t erger om zo verkouden te zijn tijdens de kraamweek. Steeds hoesten, niezen of je neus snuiten terwijl je onderkant bont en blauw is is echt niet fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Hier ook helaas. Bijna 40 weken en verkouden, keelpijn, hoofdpijn. Helaas g ...
Ellende🥲Jij ook beterschap! Inderdaad ook al begonnen aan de gember + citroen thee. Normaal gesproken doet (voor mijn gevoel) citrosan ook wonderen, maar lees wisselende berichten of dat wel of niet mag tijdens de zwangerschap..

3 jaar geleden

Reactie op Lieneke88

Ik ben ook zo verkouden de bevalling in gegaan, maar daar merk je tijdens t ...
Oh ja dat kan ik me voorstellen ja! Hopelijk is het hier snel over 🤞🤞

3 jaar geleden

Aah dat is niet fijn. Wat bij mij vaak werkt is ui naast het bed, meerdere keren op een dag spoelen met zout wateroplossing en stomen. Hopelijk ben je er snel vanaf, beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op Mb4

Aah dat is niet fijn. Wat bij mij vaak werkt is ui naast het bed, meerdere ...
Mijn huisarts raadt stomen juist af. Het doet namelijk helemaal niets tegen het bestrijden van verkoudheid. En als je dan ook nog menthol of iets dergelijks toe gaat voegen dan is de kans op zwaar geïrriteerde slijmvliezen en holte ontstekingen groter. Bij verkoudheid gebruik ik altijd zout water oplossing of zoutwater neus spray.

3 jaar geleden

Ik voel met je mee, hier hetzelfde. Las wel dat de baby soms je ergste klachten "afwacht" voor de bevalling gaat beginnen. Dus wie weet!

3 jaar geleden

Hier ook helaas sinds gisteren. Vandaag positief getest op corona :( Bijna 38 weken zwanger

3 jaar geleden

Ik had vorige week dinsdag een positieve corona test en was daarbij erg verkouden, ik ben woensdag bevallen en had nergens meer last van. De VK gaf aan zelden echt zieke mensen te zien bevallen, je lichaam gaat namelijk niet bevallen als je er niet klaar voor bent.

3 jaar geleden

Reactie op Estherxxbaby

Hier ook helaas sinds gisteren. Vandaag positief getest op corona :( Bijna ...
Ellendig he deze timing. Ik ben ook positief getest op corona, afgelopen vrijdag. Nu 37+3 en helaas totaal niet fit. Overal spierpijn, mega verkouden en heel slapjes. En ondanks de moeheid lukt slapen voor geen meter. Echt niet fijn op deze termijn! Mijn vk zei inderdaad ook dat de baby meestal rustig blijft zitten als je ziek bent. Hopelijk geven de mini's ons nog even de tijd om wat op te knappen! Beterschap allemaal!!

3 jaar geleden

Oh heeel irritant. Ik heb een tijd geleden last van neusverkoudheid gehad, vooral snachts lastig met ademhalen..laat staan bevallen;) nou wat mij oprecht goed heeft geholpen is een zoutoplossing neusdouche! Gekocht bij de etos. Ik verwachtte er niet zo veel van maar hielp echt tegen de klachten en was ook vrij snel over.

3 jaar geleden

Reactie op Mrl1

Ellendig he deze timing. Ik ben ook positief getest op corona, afgelopen vr ...
Die van mij is echt alles behalve rustig in m'n buik.. hij maakt er een kermisattractie van voor zichzelf. Vet irritant inderdaad dit termijn. Leeglopende tepels, kramp, druk kind, hoofdpijn, spierpijn, koorts, hoesten, moe...