9 Reacties
3 jaar geleden
Dinsdag heeft mijn zoontje zijn 2e vaccinaties gehad en hij is verkouden. Hij heeft nergens last van gehad. Degene die de vaccinaties gaf zei tegen mij dat het niet erg is als de kindjes een beetje ziek/verkouden zijn. Kan alleen zijn dat de verkoudheid wat langer duurt omdat het lichaampje eerst tegen de vaccinaties gaat vechten dus de verkoudheid kan dan wat langer duren of ze kunnen wat meer last hebben van de vaccinaties. Maar hier is het nu dag 3 na de vaccinaties en het gaat hier goed..
3 jaar geleden
Hier heeft mn zoontje op 19 weken zn Bexsero vaccin gehad terwijl hij lichte hoest had. Is volledig onderzocht door pediater en heeft z'n vaccin gegeven. Was een super lichte hoest ook. Ze had wel iets gehoord maar met de neus te spoelen zou het over gaan. 2 dagen later lag hij in het ziekenhuis, bleek dus RSV te hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het vaccin zeker het er niet beter heeft op gemaakt. Nu ik heb dat in het ziekenhuis besproken met een andere pediater en die zei dat als ik ze niet gezet had, dat ik ze heel de winter niet zou kunnen zetten hebben omdat ze altijd wel beetje snot of licht hoestje zullen hebben 馃槥 . Dusja... wil je zeker niet bang maken ofzo hoor, maar das hier de ervaring.
3 jaar geleden
Reactie op Lovd
Hier heeft mn zoontje op 19 weken zn Bexsero vaccin gehad terwijl hij licht ...
馃槩 Wat een schrik!
Alles weer goed nu?
Ja das natuurlijk wel een eng idee, wat was de reden voor opname, dan houden we het goed in de gaten
3 jaar geleden
Reactie op Dior25
Dinsdag heeft mijn zoontje zijn 2e vaccinaties gehad en hij is verkouden. H ...
Gelukkig maar 馃槉!
3 jaar geleden
Reactie op Aye
Mijn dochtertje heeft de prik gehad nadat ze corona had. Ze was wel al een ...
Vervelend dat ze ook corona heeft gehad
3 jaar geleden
馃槩 Wat een schrik!
Alles weer goed nu?
Ja das natuurlijk wel een eng idee, ...
Ja hoe snel hij achteruit ging, zo snel ging hij na 5 dagen gelukkig ook weer vooruit. Twas overduidelijk hoor de symptomen. Duidelijke ademnood, echt trekken naar zn ademhaling. Zuurstof te kort waarvoor hulp met ademhaling nodig via optiflow. En heel hoge koorts. Dus je hoeft je zeker niet onnodig zorgen te maken. Het was overduidelijk dat er iets niet juist was.
3 jaar geleden
Reactie op Lovd
Ja hoe snel hij achteruit ging, zo snel ging hij na 5 dagen gelukkig ook we ...
Oh wat heftig maar fijn dat 't zo snel weer beter ging!
3 jaar geleden
Vandaag gehad. Was geen probleem met de verkoudheid
Ze heeft veel geslapen maar ik merkte wel dat ze niet zo lekker was
Even aankijken aankomende dagen!