Hallo iedereen,
Ik las enkele dagen geleden iemand die een website doorgaf voor het laten afmaken van adresetiketten in Nl. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een Belgische website of tips hebben om de enveloppen niet zelf te moeten schrijven.
Liefs wat prijsvriendelijk.
Mvg en bedankt.
printadres.nl heb ik. Doet die het niet voor Belgi毛?
Ofwel doe ik iets mis, maar daar zegt hij " postcode moet minstens 6 karakters hebben " terwijl het voor Belgi毛 gewoon vb 9800 is. Dat zou inderdaad de ideale website geweest zijn.
Ik kan bij mailbook.nl mn etiketten bestellen. 12 euro voor tot nu toe 29 etiketten. Weinig geld, maar wel mega duur in verhouding vind ik. Ik weet niet wie er gaat winnen bij mij: mn gierige zelf of mn luie zelf 馃檭
Ofwel doe ik iets mis, maar daar zegt hij " postcode moet minstens 6 karakt ...
En ik vind daar dus nergens contactgegevens van om na te vragen. Ik had graag vb de verzendingskosten nagevraagd. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gratis doen nr buitenland. Heel vreemd
Je kunt ook je adressen als excel lijst via afdruk samenvoegen in word naar etiketten omzetten. Dan moet je juist stickervellen kopen en in je printer steken ...
Ik heb 1 adres met 5 karakters (Tsjechi毛) en heb er gewoon een komma achter ...
Aha, ik ga eens proberen met spaties ofzo. Weet jij nog hoeveel ze rekenen qua verzendingskosten. Ik vind dat heel gek dat ik daar niks van contactgegevens van terug vind
Lukt mij precies niet, omdat ik van Belgi毛 ben? Geen idee. Ben jij van Belg ...
Wat gek, ik kom uit NL, maar snap niet waarom het niet zal kunnen in Belgi毛, jullie schrijven de adressen meende ik verder hetzelfde..
Naam,
Straat
postcode plaats
Land
Ik heb net het zelfde probleem! Ben Belgisch, woon in NL maar moet ook een pak kaarten naar BE sturen. Lukt niet met printadres.nl. Dit is door de combi van cijfers & letters voor postcodes in NL. Dat bestaat niet in Belgi毛.. Als je een oplossing hebt gevonden, hoor ik het graag!馃榾