40 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben een buggaboo fox 3 gekocht. Deze was allround qua gebruik. wij wonen aan het bos en park en midden in de stad. We wilden dus een wagen die overal soepel doorheen zou gaan. Daarnaast zit er een strandstand op de wagen. Al vraag ik me af of je dat echt ooit gaat gebruiken.
Succes met de keuze!
4 jaar geleden
Reactie op Wilma88
Slee! 4 luchtbanden waardoor je elk terrein aankan!
Klopt ik heb hem ook!
4 jaar geleden
Reactie op Sillie97
Wij hebben de uppa baby vista besteld😊
Wij ook. Echt een geweldig ding. 😊
4 jaar geleden
Als ik zelf het bos in ga of naar het strand ofzo, doe ik de kleine in de draagzak. Zoveel.makkeijker wandelen en geen vieze wagen nadien, die of in de auto moet, of weer in huis.
4 jaar geleden
Wij hebben een dubatti en ben er echt heel erg blij mee! Hele fijne en stabiele wagen. Ook fijn dat ie ook hoger kan (Ben zelf vrij lang). Ik zou hem aanraden 🤭
4 jaar geleden
Wij hebben een dubatti met all terrain banden. Echt zalig! Door de duinen, over het strand, door de modder in het bos. Allemaal geen probleem.
Nog geen seconde spijt van gehad.
Gaan hem binnenkort gebruiken voor ons 2e kindje.
Wel even goed afspoelen als er veel zand of modder opzit zodat de voorwielen goed blijven draaien.
4 jaar geleden
Wij gaan voor een thule urban gilde 2. Een echte outdoor wagen, zelfs met handrem.
Of eventueel een uppababy ridge. Die is gloednieuw dus heeft nog geen recensies.
De Bugaboo fox 3 werd ons afgeraden ivm de vorm /profiel van de wielen. En als je hem heen en weer “schud” is die erg onstabiel.
De dubatti vonden we zelf geen fijn handvat hebben.
En uppababy Vista rammelde aan alle kanten….
4 jaar geleden
Reactie op Zoem
Oh die zag ik op IG als reclame voorbij komen. Dat is echt een hufter proof ...
Ha ja dat denk ik wel ;) wel iets groter. Maar als je echt graag of road gaat wandelen en de bergen in gaat dan is thule toch wel een praktische wagen denk ik.
4 jaar geleden
Ik heb de dubatti one aangeschaft volledig zwart. Dit omdat wij aan een zandweg wonen en we 2 honden hebben die we iedere dag uitlaten.