12 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet mn zwager gewoon schoenveters gebruikte? Mij niet bellen daarvoor 😅

3 jaar geleden

Er zijn universele tuigjes zag ik toen ik ernaar zocht op vinted, misschien is dat iets

3 jaar geleden

Reactie op BrandyvD

Er zijn universele tuigjes zag ik toen ik ernaar zocht op vinted, misschien ...
Ja die zag ik ook, maar kan niet helemaal duidelijk krijgen of die goed passen in de TrippTrapp. De reviews zijn een beetje tegenstrijdig 🙈

3 jaar geleden

Misschien tweedehands via mp ofzo?

3 jaar geleden

Let wel op dat je ze niet vast hebt in het tuigje tijdens het eten. Ze kunnen zich dan niet goed afzetten als ze zich verslikken. En als ze stikken is het lastig om in paniek dat tuigje open te maken 😊. Bedoel dat niet verkeerd, maar het zal je maar gebeuren...

3 jaar geleden

Ik ben maar overstag gegaan en heb een originele aangeschaft. Heel duur ja...

3 jaar geleden

https://www.mamaloes.nl/babsana-universeel-zwart-nylon-kinderstoel-tuigje-tb-1162/?gclid=EAIaIQobChMI4PDgzvrO_QIVCo9oCR2xnwY7EAQYAiABEgJXo_D_BwE wij hebben deze! Knoop je vast. Werkt prima. Ik vind het persoonlijk mooier zwart en het is super goedkoop.

3 jaar geleden

Reactie op Mereltje86

Let wel op dat je ze niet vast hebt in het tuigje tijdens het eten. Ze kunn ...
Wanneer gebruik je het tuigje dan? Haha

3 jaar geleden

Marktplaats, 20-25€😁

3 jaar geleden

Hier 2e hands via marktplaats gekocht. Eerst een goedkoper alternatief gehad maar dat werkte hier niet lekker, moeilijk dicht te maken en door de positie van het klikmeganisme weinig plek voor de kleine. En voor iedereen die bang is dat ons kindje stikt: we zijn er altijd bij alleen ze staat in haar triptrap en we zijn bang dat ze er zo uit kukelt (nog veel schadelijker lijkt mij..)

3 jaar geleden

Wij deden een sjaal om het buikje

3 jaar geleden

Reactie op Websie

Wanneer gebruik je het tuigje dan? Haha
Als je gewoon aan tafel zit? Tijdens het koken? Geen idee... Hier 3 kinderen en nooit een tuigje erin gehad. En ook klimmende kinderen.