12 Reacties
vorig jaar
Wat leuk! En herkenbaar. Onze dochter is vorige week 2 geworden en is dol op tekenen, krijten, vingerverven en kleien. Die laatste 2: doe je dat al met je dochter? Een waterkleurboek is hier inderdaad ook een groot succes. Verder zijn stickerboeken een mega succes. Het prikkelt haar fantasie en het is goed voor de fijne motoriek. Samen stickers loshalen en op allerlei logische en minder logische plekken plakken en daar ontstaat dan een heel verhaal bij haha. Zie foto. Ik koop ze voor een paar euro bij de Action, Primera of Intratuin. Daarnaast ook losse stickervellen van de HEMA en dan lege tekenblokken gebruiken om van alles in te plakken en er dan omheen te tekenen. Heel leuk!!
vorig jaar
Ik heb deze op zijn verlanglijstje gezet;
https://www.bol.com/nl/nl/p/creacol-knutselkoffer-knutselen-meisjes-knutselen-jongens-1000-items/9300000163583054/?Referrer=ADVNLPPcef774000a599b69008bf662eb680006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl
Een koffer vol met knutsel dingetjes
vorig jaar
Reactie op Lisaa1993
https://www.bol.com/nl/nl/p/crea ...
Awww super idd maar onze dochter is nog maar net 2 en al die verschillende kleine onderdelen zijn te tricky. Tuurlijk kunnen we samen met haar dingen doen maar het blijft dan altijd heel erg opletten en nooit even mogelijk om zelf te laten spelen.
vorig jaar
Reactie op Lisaa1993
https://www.bol.com/nl/nl/p/crea ...
Leuk! Hiermee kan je samen heel leuk knutselen. Op de opvang gebruiken ze ook al wel een aantal van deze materialen.
vorig jaar
Wij hebben nu een jaar de toet toet auto baan van Minnie mouse en vind het echt een waardeloos ding, hij is heel onstabiel waardoor de delen niet goed in elkaar liggen en de auto鈥檚 dus steeds blijven hangen. En bij het minste valt de hele baan al uit elkaar..
word dus ook nooit lang mee gespeeld.
Knutselspullen hier wel een hit maar daar heb je al genoeg tips voor gekregen zie ik 馃槉
vorig jaar
Reactie op momoftwoundertwo
Wij hebben nu een jaar de toet toet auto baan van Minnie mouse en vind het ...
Wat wisselend dat de ene er blij mee is en de andere niet. Ik zat daar inderdaad over na te denken namelijk.
Heb je andere autootjes waar je wel happy mee bent?
vorig jaar
Wat wisselend dat de ene er blij mee is en de andere niet. Ik zat daar inde ...
Ja ik hoor ook vaak positieve verhalen hoor! Maar voor ons in ieder geval eens en nooit weer haha.
Verder niets echt tips eigenlijk, hier 2 echte poppenmeisjes dus hebben wel wat auto鈥檚 van de zeeman of houten auto鈥檚 van little dutch maar niks bijzonders verder..
Ze vinden wel de politie, ambulance en brandweer met geluid en zwaailichten van hun neefje super leuk 馃槃
En ik weet wel dat er op de peuterspeelzalen etc veel met een transporter van little tikes gespeeld word!
Je zou ook nog op Vinted of marktplaats kunnen kijken voor de toet toet auto鈥檚, dan is het niet gelijk in 茅茅n keer een klap. En wij zijn ook wel heel makkelijk, als iets niet bevalt verkopen we het gewoon door of geven we het aan iemand anders 馃槉