13 Reacties

3 jaar geleden

Ik dacht zonder te kunnen maar heb ze nu toch allebei

3 jaar geleden

Ik heb het beide, maar kan echt niet zonder maxicosi. De eerste sliep heel slecht en overleggen van stoel in wagen was wakker worden dus ik liet haar lekker liggen en klikte de maxicosi op de wagen voor een boodschap enz. Dus ja voor mij is een maxicosi echt een must.

3 jaar geleden

Mijn maxicosi staat standaard in de auto is echt alleen autostoeltje komt er nooit uit, misschien 1x voor boodschappen doen vond ik zo onhandig ten eerste te weinig ruimte in de boodschappen kar dan. En ten 2de de speciale karren/of bij het zitje dan zie ik niet meer waar ik loop馃ぃ daarna alleen boodschappen gaan doen. hij heeft altijd in de kinderwagenbak gelegen als we ergens heen gingen,en nu in de wandelwagen

3 jaar geleden

Ik heb ook zo een autostoel gekocht, en nooit een maxicosi gehad. En heb er ook nooit een gemist.

3 jaar geleden

Ik gebruikte alleen de maxicosi het eerste jaar. Heel fijn als je die bijvoorbeeld op de kinderwagen kunt klikken en geen slapende baby hoeft over te leggen; mijn dochter werd anders altijd meteen wakker. Hadden adapters gekocht zodat de maxicosi op de kinderwagen kon.

3 jaar geleden

Wij zijn deze week ook bij babypark geweest en advies gevraagd aan een medewerker. Zij vertelde dat het autostoeltje van 0 tot 4 jaar in het begin weinig steun geeft voor het nekje. Wanneer je dus zou remmen, het hoofdje naar voren zou (kunnen) gaan.

3 jaar geleden

Ik vond het echt fijn. Als hij sliep haal je dat ding er gewoon uit en zet je 'm binnen neer. Kan hij doorslapen. Is dat qua houding wel ok met nekje en heupen zo'n stoel? Is dat niet te rechtop?

3 jaar geleden

Dank allemaal voor jullie ervaring!

3 jaar geleden

En nog een aanvullende: geen idee of je een kinderwens voor een tweede hebt.. mocht dat zo zijn moet je eenzelfde stoel nog een keer kopen. Ze nemen best wat ruimte in de auto in. Maxicosi (babystoel) neemt minder ruimte in + je hebt de eerder genoemde voordelen. In ons geval zit de (dan) twee jarige in een 0-4 stoel en de baby in de babystoel.

3 jaar geleden

Wij hadden beide aangeschaft maar hebben de eerste 4/5 maanden echt alleen de maxi-cosi gebruikt omdat onze dochter echt nog te klein was en niet goed genoeg werd ondersteund.. volgensmij raden ze bij die van ons nu ook aan om vanaf 6 maanden te gebruiken (wij hebben de cybex)

3 jaar geleden

Ja die is zeker onmisbaar! Als je kindje in de maxicosi in slaap valt hoef je het er niet uit te halen en dus ook niet wakker te maken. Met een autostoeltje moet dat wel altijd. En reken er maar op dat ze veel slapen in de auto 馃槄

3 jaar geleden

Ik een maxi cosi en zoon auto stoel meer voor uit ziekenhuis en de eerste week is het fijn om een maxi te hebben maar daarna is zoon stoel echt een uitvinding ze worden zwaarder en dan is het fijn om niet heel het gewicht van de maxi ook te dragen

3 jaar geleden

Maxicosi echt musthave! Kan op onderstel kinderwagen en kan de kleine gewoon doorslapen als jij gaat shoppen ;)