6 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden eerst onze Maxi-Cosi van joie ( met isofix basis) waren we heel blij van. Enig minpuntje met de isofix: dit pakt meer plaats. Nu als autostoel hebben we de maxi Cosi titan. Heel blij mee. Want deze klikt wat naar achteren zodat ons zoontje zijn hoofdje niet steeds naar voren valt als hij slaapt

4 jaar geleden

Ik ben daar ook naar op zoek geweest en kwam uit bij de Cybex Sirona Z i-size. Stoel voor 0-4 jaar. Toen ik het wilde halen in de winkel en er wat over vroeg, werd mij verteld dat het wel vanaf 0 jaar is, maar wordt aangeraden om pasgeboren baby’s in een uitneembare stoel te doen. Bij cybex kom je dan uit op de Cybex Cloud Z. Omdat de baby in het begin te klein is om recht op in een stoel te kunnen zitten en het onhandig is om hem steeds er uit moeten te halen ipv dat je de hele stoel eruit kunt halen. Die eerste stoelen zijn ongeveer van 0 tot 1,5 jaar en de vervolgstoelen tot 4 jaar

4 jaar geleden

De eerste stoelen noemen heel veel mensen maxi cosi. Maxi cosi is eigenlijk een merk, maar men bedoeld daar vaak een eerste stoel mee met handvat die je dus uit je auto kunt halen en op elk onderstel van een kinderwagen kunt klikken

4 jaar geleden

Reactie op Lisa1605

Ik ben daar ook naar op zoek geweest en kwam uit bij de Cybex Sirona Z i-si ...
Dat is ons ook verteld. Wij zijn daarom gegaan voor de Nuna Pipa Next, op de bijbehorende basis kan ook de vervolg stoel tot 4 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op M_1986

Dat is ons ook verteld. Wij zijn daarom gegaan voor de Nuna Pipa Next, op d ...
Precies, dat is ook een goede optie

4 jaar geleden

Ik zou ook een maxicosi met isofix base nemen en dan de nieuwere versie. Ze adviseren ook om je baby tot 15 maanden achteruit te laten kijken ivm de veiligheid en dat kan eigenlijk bijna alleen met de maxicosi