9 Reacties

3 jaar geleden

Helaas is hier vrij weinig aan te doen. De maagklepje werkt nog niet zo goed bij een baby waardoor ze hier opeens last van kunnen hebben.

3 jaar geleden

Ben je omhoog gegaan in het aantal cc voeding dat je aan je dochter geeft? Misschien dat het daardoor komt?

3 jaar geleden

Onze dochter is 11,5 week en had dit gisteren ook! Ik geef borstvoeding en normaal geeft ze na een voeding inderdaad vaak ook een mondje terug, maar gisteren was het echt spugen, flink veel en ook 1 of 2 uur na het voegen nog 😕

3 jaar geleden

Reactie op RiRiM

Ben je omhoog gegaan in het aantal cc voeding dat je aan je dochter geeft? ...
Ja met 10 cc per voeding!

3 jaar geleden

Reactie op Simoneuit

Onze dochter is 11,5 week en had dit gisteren ook! Ik geef borstvoeding en ...
Wat naar!! Wat kan dit toch zijn?😩

3 jaar geleden

Onze zoon is 11.5 week en had dit een paar dagen geleden ook. Echt heeeeel veel. Maar het ging ook gewoon weer over en hij was verder niet ziek. Misschien toch even aankijken als ze verder geen last lijkt te hebben?

3 jaar geleden

Hoi! Is dit bij jullie al over gegaan? En hoe lang heeft het geduurd? Ons zoontje is vandaag 12 weken en heeft sinds een dag of 4 ook dat hij heel veel spuugt na zijn voeding. Alleen met zijn laatste fles en nacht fles heeft hij er geen last van.

3 jaar geleden

Mijn zoontje geeft sinds een week of 2 ook vaak voeding terug. Soms is het dik soms doorzichtig waterig maar gelukkig niet zo veel dat het echt spugen wordt. Helaas niks aan te doen mijn oudste deed dit tot ze 6 maanden was en mijn tweede heeft dit ook een tijdje gedaan. Denk dat het bij mijn kinderen hoort geen idee. Verder nergens last van en lekker blij en actief dat hij is 😅 wel merk ik dat als ik hem zoveel mogelijk rechtop een flesje geef hij daarna minder teruggeeft. Misschien toeval of het helpt wel echt 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op GNE2022

Mijn zoontje geeft sinds een week of 2 ook vaak voeding terug. Soms is het ...
Hij is dinsdag alweer 15 weekjes