Goedemorgen!
Mijn dochter van 12,5 week spuugt sinds zaterdag ineens heel veel na elke voeding en soms nog tussen voedingen door. Niet een mondje terug geven, maar echt veel spuug. Moet haar soms wel 3 of 4 keer per dag nu een volledig nieuw setje kleding geven. Ze is verder gewoon nog heel vrolijk, lijkt geen pijn te hebben tijdens of na een voeding en ook niet van het spugen. Soms schrikt ze even van de hoeveelheid en hoest ze, maar verder niks. Wij vinden dit zoooo apart, want dit had ze voorheen noooooit! Ze zou volgens de oei ik groei app in een sprongetje zitten, maar lijkt me stug dat dit daarbij hoort? We geven vanaf dag 1 combi kunstvoeding van Nutrilon en borstvoeding (via de fles). Mijn productie is heel erg terug gelopen dus sinds vandaag stop ik met borstvoeding helaas en geef ik wat ik nog heb afgekolft/koud heb staan, maar de afgelopen dagen heeft ze gewoon nog de combi zoals altijd gehad.
Weet iemand wat dit kan zijn en hoe we dit kunnen verhelpen? Het is zo raar dat het inééns is… geen aanleiding voor zeg maar. Soms schrikken we echt van de hoeveelheid die er steeds uitkomt…
Help a worried mommy out! 😭🙈
Onze dochter is 11,5 week en had dit gisteren ook! Ik geef borstvoeding en normaal geeft ze na een voeding inderdaad vaak ook een mondje terug, maar gisteren was het echt spugen, flink veel en ook 1 of 2 uur na het voegen nog 😕
Onze zoon is 11.5 week en had dit een paar dagen geleden ook. Echt heeeeel veel. Maar het ging ook gewoon weer over en hij was verder niet ziek. Misschien toch even aankijken als ze verder geen last lijkt te hebben?
Hoi!
Is dit bij jullie al over gegaan? En hoe lang heeft het geduurd?
Ons zoontje is vandaag 12 weken en heeft sinds een dag of 4 ook dat hij heel veel spuugt na zijn voeding. Alleen met zijn laatste fles en nacht fles heeft hij er geen last van.
Mijn zoontje geeft sinds een week of 2 ook vaak voeding terug. Soms is het dik soms doorzichtig waterig maar gelukkig niet zo veel dat het echt spugen wordt. Helaas niks aan te doen mijn oudste deed dit tot ze 6 maanden was en mijn tweede heeft dit ook een tijdje gedaan. Denk dat het bij mijn kinderen hoort geen idee. Verder nergens last van en lekker blij en actief dat hij is 😅 wel merk ik dat als ik hem zoveel mogelijk rechtop een flesje geef hij daarna minder teruggeeft. Misschien toeval of het helpt wel echt 🤷🏻♀️