14 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn met 4 weken verhoogd naar 120 ml. Volgens cb mocht dit gewoon. Wat een ander kind hebben we. Ze is veel sneller en vaker tevreden en lijkt nu ook verzadigd. Ze komt ook niet meer om de 2 uur maar slaapt minimaal 4 uur. Volg je gevoel en blijf je twijfelen gewoon even bellen met cb.
3 jaar geleden
DIKKE PRIMA! Je doet het goed!
Je kan er niet meer van uit gaan wat een ander op internet of CB zegt.
Ik heb sinds het begin geluisterd naar de richtlijnen. Sinds ik dat niet meer doe heb ik zo'n vrolijker kindje!
-rond 3 weken zijn er ook regeldagen 馃檭 dan gaan de gewoontes even over de kop
3 jaar geleden
Met 3 weken zou het best ook regeldagen kunnen zijn, dan is er wat meer behoefte aan eten
3 jaar geleden
Mijn dochter is morgen 2 weken en wij bieden haar voor de nacht sinds 4 dagen ook 120 aan, gaat elke keer op en ze slaapt lekker van 12 tot 4 ongeveer, de rest van de dag 90.
Onze dochter dronk al heel snel heel veel, kraamhulp en CB vonden het prima, ze zeiden gewoon aanbieden en krijg ze t op is t mooi zo niet dan niet!
3 jaar geleden
Onze dochter van 4 weken drinkt ook al sinds 2,5 week 120ml+schepjes voeding. Vaak gaat het op en soms niet en dat is prima. Als er haar minder geven komt ze veel vaker en sneller en is ze niet verzadigd. Nu komt ze iedere 4 uur.
Gewoon doen wat jij denkt wat goed voelt! Je voelt het prima aan wat je wondertje nodig heeft馃尭
3 jaar geleden
Ons zoontje was vorige week maandag bijna 4 weken en ging zelfstandig naar de 4 uur en voedingen van 120cc. Sinds vrijdag (4.5 week) met het warme weer komt hij weer om de 2.5 - 3 uur. De ene keer drinkt hij 120cc dan 60cc. Ritme is er helemaal uit, ik wijd het maar aan het warme weer en geef gewoon wat extra.