14 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn met 4 weken verhoogd naar 120 ml. Volgens cb mocht dit gewoon. Wat een ander kind hebben we. Ze is veel sneller en vaker tevreden en lijkt nu ook verzadigd. Ze komt ook niet meer om de 2 uur maar slaapt minimaal 4 uur. Volg je gevoel en blijf je twijfelen gewoon even bellen met cb.

3 jaar geleden

Wij geven onze zoon ook7 a 8x 120 ml. Hij is 2+5 heeft het nodig en houdt alles binnen. Ik zou me niet te druk erom maken.

3 jaar geleden

Wij gisteravond ook eerste fles met 120 gegeven. Als zijn 90 flessen gaan schoon leeg en dan vaak nog honger. Na de 120 fles van gisteravond sliep hij 5 uur. 3 weken en 3 dagen.

3 jaar geleden

DIKKE PRIMA! Je doet het goed! Je kan er niet meer van uit gaan wat een ander op internet of CB zegt. Ik heb sinds het begin geluisterd naar de richtlijnen. Sinds ik dat niet meer doe heb ik zo'n vrolijker kindje! -rond 3 weken zijn er ook regeldagen 馃檭 dan gaan de gewoontes even over de kop

3 jaar geleden

Met 3 weken zou het best ook regeldagen kunnen zijn, dan is er wat meer behoefte aan eten

3 jaar geleden

Mijn dochter is morgen 2 weken en wij bieden haar voor de nacht sinds 4 dagen ook 120 aan, gaat elke keer op en ze slaapt lekker van 12 tot 4 ongeveer, de rest van de dag 90. Onze dochter dronk al heel snel heel veel, kraamhulp en CB vonden het prima, ze zeiden gewoon aanbieden en krijg ze t op is t mooi zo niet dan niet!

3 jaar geleden

Hallo! 馃憢馃徎 onze zoon is ook 3 weken en drinkt gemiddeld 6-7 voedingen van 120ml. Volledig 馃憣馃徎 ok茅 met het warme weer.

3 jaar geleden

Onze dochter van 4 weken drinkt ook al sinds 2,5 week 120ml+schepjes voeding. Vaak gaat het op en soms niet en dat is prima. Als er haar minder geven komt ze veel vaker en sneller en is ze niet verzadigd. Nu komt ze iedere 4 uur. Gewoon doen wat jij denkt wat goed voelt! Je voelt het prima aan wat je wondertje nodig heeft馃尭

3 jaar geleden

Ik heb vandaag contact gehad met CB. En ga inderdaad verhogen na 120 cc Hopelijk is hij nu weer wat rustiger. Vandaag 3 weken en 4 dagen. Met 90 cc is hij gewoon echt nog hongerig

3 jaar geleden

Wij hebben dit schema gekregen op het cb, misschien heb je er iets aan馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Tamsx

Wij hebben dit schema gekregen op het cb, misschien heb je er iets aan馃槉
Tegen mij zei ze dat het dan 7 x 130 zou worden binnen 24 uur.

3 jaar geleden

Ons zoontje was vorige week maandag bijna 4 weken en ging zelfstandig naar de 4 uur en voedingen van 120cc. Sinds vrijdag (4.5 week) met het warme weer komt hij weer om de 2.5 - 3 uur. De ene keer drinkt hij 120cc dan 60cc. Ritme is er helemaal uit, ik wijd het maar aan het warme weer en geef gewoon wat extra.

3 jaar geleden

Wij geven onze zoon van 3 weken 6 a 7x 120 ml soms drinkt die het op soms laat die wat staan. Lekker zo doorgaan. Luister naar je moeder hart en het maagje van je kindje;)

3 jaar geleden

Gisteren dus begonnen met aanbieden van 120 cc. En dit lijkt veel beter te gaan 馃馃 Hij is veel rustiger, wordt tijdens het wakker worden ook niet huilend/krijsend wakker. Vannacht om 0:00 laatste fles gegeven. En hij meldde zich om 05:30 en was heel rustig wakker.