11 Reacties

3 jaar geleden

Het kan zijn dat de voeding dikker is dan gewone voeding. Bij dr. Brown flessen heb je verschillende spenen. Misschien een optie om speen 2 te gaan gebruiken. Dit hebben wij ook gedaan en dit helpt bij ons.

3 jaar geleden

Probeer eens de 123 speen van difrax. Deze past ook op de brown flessen! Deze is speciaal voor wat dikkere voeding en maakt het drinken makkelijker. Wij gebruiken deze ook op de brownfles.

3 jaar geleden

Mijn meisje pakt de spenen ook niet van dr Brown, ik zet de spenen van Difrax er op! Top!

3 jaar geleden

Ik heb de d'r brown flessen ook bij de dunne fles hapt onze dochter ook niet goed aan nu de brede fles gekocht en dit gaat goed. Ik zou ook dan de speen nummer 2 pakken die is net wat dikker Je zou het kunnen proberen

3 jaar geleden

Reactie op Naomi_1997

Het kan zijn dat de voeding dikker is dan gewone voeding. Bij dr. Brown fle ...
Die gebruiken we helaas al… De fase 1 was helemaal niet te doen…

3 jaar geleden

Probeer eens de 123 speen van difrax. Deze past ook op de brown flessen! De ...
Oeh die ga ik eens opzoeken dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op Emma-11

Oeh die ga ik eens opzoeken dankjewel!
Je moet dan wel de witte ring van dr. Brown gebruiken. De 123 speen past daar prima in. Wij gebruiken omneo voeding en die paste ook niet door de normale spenen, maar wel door deze:) succes!

3 jaar geleden

Ik herken dit van m’n zus haar dochter De voeding is niet lekker en hier moet een baby echt aan Wennen en dat kan 2 weken duren ☺️ Je kan tijdelijk een grote maar speen derop zetten zodat ze wel voeding in der mond krijgt. M’n zus gaf die voeding in een difrax fles met speen m

3 jaar geleden

Mijn zoontje hapte bij de smalle dr brown niet goed aan, maar bij de brede wel. Heb jij de brede of de smalle?

3 jaar geleden

Hoi, wat vervelend zeg! Ik had bij mijn vorige dochtertje de brede flessen van dr brown gekocht maar zij pakte die ook niet, ik heb toen de smalle weer gekocht(had ik bij mijn zoontje ook gehad) en dat ging perfect.. misschien kan dat nog helpen? Succes hoor!

3 jaar geleden

Reactie op nkvh

Mijn zoontje hapte bij de smalle dr brown niet goed aan, maar bij de brede ...
Ik heb de smalle… ga ook de brede eens zoeken! Dank voor de tips dames!