12 Reacties

2 jaar geleden

Naar de spoedarts in ziekenhuis

2 jaar geleden

Ja ik zou de huisartsenpost bellen voor de zekerheid

2 jaar geleden

Ik heb de huisarts gebeld, ze bellen me zo terug. Mijn moeder zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang hij gewoon goed drinkt en slikt. En dat doet hij gelukkig

2 jaar geleden

Lijkt me best gevaarlijk ook al drinkt en slikt hij wel? Straks blijft het dopje ergens in zijn darmen haken of maakt een gaatje/scheurtje/wondje? Ben wel benieuwd wat de huisarts zegt!

2 jaar geleden

Hap heeft net gebeld. Het betreft een plastic opzetstukje. Zal zo een foto sturen. We weten dus niet zeker of het er wel op zat en of hij het dus uberhaubt wel heeft ingeslikt. De hap adviseert ons om zijn luiers de komende dagen goed in de gaten te houden. Als er niets uit komt en hij blijft goed eten en drinken is er niets aan de hand. Als hij niet meer wilt eten en of drinken moeten we bellen

2 jaar geleden

Zo had hij het vast

2 jaar geleden

Het gaat dan om zo'n dopje. Dit dopje is zacht. We hebben er dus 1, maar we weten niet zeker of we er meerdere zouden moeten hebben. Heb deze geloof ik gekocht bij de kruidvat

2 jaar geleden

En? Hoe is het afgelopen? Ik hoop dat hij het niet doorgeslikt heeft 🥹

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Kuijpea

Het gaat dan om zo'n dopje. Dit dopje is zacht. We hebben er dus 1, maar we ...
Als dit is wat er nog over is, dan lijkt het dat het flexiebele stukje nog mist. Zoek even "plaats delict" hihi nog even af of die ergs ligt. Als hij deze heeft door geslikt, zou ik me niet heel veel zorgen maken want het is een flexibel gedeelte wat dus niet zo maar kan perforeren in zijn buikje. Hij zal dit gewoon weer kunnen uit poepen. Even spannende dagen als ouder, dat kan ik me voorstellen. Maar observeer en probeer het in je hoofd objectief te bekijken. Dan kun je beter handelen. Succes!

VRIEND

2 jaar geleden

.

VRIEND

2 jaar geleden

Hoe is het afgelopen?

2 jaar geleden

Sorry voor de late reactie! Hij is er goed aan. Eet en drinkt, niets aan te merken. We hebben zijn luiers tot op heden goed gecheckt. Geen dopje. Op dit moment zijn wij er echt van overtuigd dat hij het niet heeft doorgeslikt.