34 Reacties

3 jaar geleden

Ik douche ook altijd met haar en doen het altijd met zn 2en inderdaad 😅

3 jaar geleden

Ik heb deze, en ga altijd lekker samen met mijn moppertje in bad.

3 jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Ik douche ook altijd met haar en doen het altijd met zn 2en inderdaad 😅
Hoe doe je met 1 hand de wasgel ten eerste open en dan op het washandje, en dan ook nog op je baby? Ik stond net echt zo onder de douche

3 jaar geleden

Reactie op MrsNj

Ik heb deze, en ga altijd lekker samen met mijn moppertje in bad.
Hoe heet dit? Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Hier past ze nog wel in het badje, maar gaan ook regelmatig douchen. Ik leg de kleine dan in dr luier op het aankleedkussen op de grond in de douche, zelf snel douchen, dan doe ik de luier uit en dan zit ik in de douche met haar op mn schoot. Douchegel is al open en douchekop ligt op de grond in de douche...

3 jaar geleden

Wij gebruiken nog gewoon het baby badje, bijna 4 maanden. Past echt nog prima. Het zitje wat er bij zit gebruiken we al een hele tijd. Onder de douche doen we samen. Meestal geef ik de kleine aan papa, die wast hem. Ik neem hem dan weer over voor aankleden.

3 jaar geleden

Reactie op Leto

Hoe heet dit? Ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Leto

Hoe doe je met 1 hand de wasgel ten eerste open en dan op het washandje, en ...
Ik vind dat altijd zo eng, ben zo bang dat ik haar laat vallen.

3 jaar geleden

Reactie op Leto

Vandaar 2 personen 😆 laatst alleen een keer haar in het badje gedaan... toen stond ik dus ook zo hahah 😂 ook erg handig dat ze haar buikspieren gaat trainen tijdens badje 🙈 kan ik dr helemaal niet meer met 1 hand onder haar nek houden 😅 Ik sta met haar onder de douche en papa zeept haar ondertussen in etc. En wanneer ze klaar is leg ik haar op verschoon kussen en droogt hij haar af terwijl ik mezelf klaar maak.

3 jaar geleden

Je hebt ook van die "emmers" toch 🤔 mn schoonmoeder begint daar altijd over dat "zij altijd haar kinderen daarin deed" etc Heb hem om eigenwijze redenen nog niet gekocht 😂😇

3 jaar geleden

Ik heb een drijvend badmatrasje. Ga zowel alleen in de douche als in bad met de kleine. Als ik douche met hem was ik eerst mezelf. Hij ligt dan op het aankleedkussen op de grond. Dan neem ik hem op de arm mee in de douche. Als hij nat is leg ik hem op het matrasje en was hem met zeep. Zo ligt hij zacht en hoef ik niet bang te zijn dat hij te glibberig is om vast te houden 🤭 dan afspoelen en nog even op de arm. In bad ongeveer hetzelfde, dan drijft het matrasje en kan ik hem gemakkelijk vast houden. Soms douche ik dan van te voren en laat het bad maar een beetje vol lopen.

3 jaar geleden

Mijn meisje is 5 maanden en 67cm en gaat ook nog in zo’n badje. Douche vond ik ook maar niks, ben ook alleen. Binnenkort als ze kan zitten kan ze lekker spelen in dat badje (dat trouwens in de douche staat).

3 jaar geleden

Wij hebben dit badje. En ook een mini douche. Hierin zit je kindje vanaf dat ze zelfstandig zitten veilig tot ongeveer 3 jaar. Onze dochter van 2,5 kan er zo n uurtje inzitten. Wij zijn er rond 8 maanden mee gestart

3 jaar geleden

Ik zeep Rick altijd in en heb dan de douche al aan staan om op te warmen en daarna stap ik met hem onder de douche

3 jaar geleden

Reactie op Leto

Ik heb wasgel van de Etos geloof ik, die heeft een pompje, dat scheelt al iets

3 jaar geleden

Mijn dochter van 5 maanden past nog wel in ons hoge badje. Ik geloof dat ik met mijn zoontje toen hij 7-8 maanden was over ben gegaan op een stokke flexibad, die kan op de grond staan. Hij kon toen zelf goed zitten. Dat badje stond dan in de douche, zoon had badboekjes en speelgoed en ik kon hem gewoon met 2 handen wassen 😀 Tot die tijd inderdaad met 1 hand in de oksel vasthouden, onder het nekje door. Soms wissel ik af met even rechtop zittend vasthouden, dan was ik de achterkant van haar hoofdje en rug.

3 jaar geleden

En in t gewone babybadje heb ik dit badzitje. Echt ideaal. Ik hoef mijn baby niet vast te houden en heb 2 handen over om te wassen etc. En ik doe t bad mu wat voller waardoor ze meer ruimte heeft. Ze is best groot maat 74 met 4 mnd maar past nog prima

3 jaar geleden

Ik merkte gisteravond dat onze zoon ook echt te groot wordt voor het badje. Ook vind hij het leuk om met zijn benen te spartelen, dus alles nat en het past gewoon niet met uitgestrekte benen😆. Ik doe weer hetzelfde als bij mijn dochtertje. Aankleedkussen op de grond in de douche met een badstof laken of handdoek erop ( blijft langer warm en neemt lekker water op) en dan kan hij op zijn rug liggen. En als ik zijn billen en rug wil wassen draai ik hem op zijn buik.

3 jaar geleden

Wij gingen met ons zoontje douche toen hij 2 maanden oud was inmiddels bijna 5 maanden oud

3 jaar geleden

Ik heb die van Twistshake besteld