4 Reacties

3 jaar geleden

Heeft ze geen vruchtwater binnen gehad? 2 van mijn 3 kids waren na de bevalling ook misselijk, kleinste had vruchtwater binnen gehad en was 3a4 dagen misselijk. Middelste was ook misselijk, zag bleek en leek af en toe naar adem te snakken, maar was geen directe oorzaak voor. Tips waren toen iets schuin vasthouden, wiegje achterkant hoger zetten met boeken onder de pootjes, en op haar zij ook leggen. En met voeden steeds kleine beetjes geven

3 jaar geleden

Ten eerste gefeliciteerd met jullie dochter! Ik zelf ben 2 weken geleden bevallen van ons tweede kindje. Beide bevallingen waren ook erg snel en onze zoon en dochter waren allebei misselijk na de bevalling. Je kan helaas niet veel meer doen dan je zelf al benoemd. Hier was het na ongeveer 1,5 dag ongeveer wel over. Het is inderdaad erg zielig en beangstigend.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier hetzelfde... Kas heeft 54uur last ervan gehad. Amper drinken, en wat erin ging, kwam er ook weer uit. Maar hebben hem infuus met glucose en vocht gegeven, om dat op te vangen.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik ben afgelopen donderdagochtend ook van een dochter bevallen na een snelle bevalling. Hier ook van precies hetzelfde last gehad, omdat ze veel vruchtwater heeft ingeslikt net voordat ze eruit kwam. Hierdoor veel slijm wat ze ook steeds weer inslikt. Hebben haar zoals je zelf al doet veel op haar zij neergelegd en vooral zelf rustig gebleven en haar proberen te helpen. Het is inderdaad zo zielig voor zo’n klein meisje maar hier was het na twee dagen helemaal over en heeft ze haar ritme gevonden met drinken