250 Reacties

4 jaar geleden

Jaa! Super leuk 😁 Regelmatig voor vrienden en kennissen vanalles gemaakt, babynestjes, vlaggenlijnen, aankleedkussen etc. Nu mag ik het eindelijk allemaal voor ons eigen kleintje gaan maken!🥰 Maak voor mijzelf soms ook kleding, hoop dit dadelijk ook voor de baby te kunnen doen!

4 jaar geleden

Ja hoor, ben al druk bezig! Een babynestje is niet heel moeilijk en is zeker de moeite waard om te maken. Patroon is zelf uit te tekenen adhv google afbeelding. Deze op de foto is overigens nog niet af ;) Verder al een jurkje gemaakt voor ons meisje en er komt nog veel meer! (O.a. ook vlaggenlijn voor de kamer in de planning met dezelfde bloemenstof)

4 jaar geleden

Qua kleertjes zijn mutjes en broekjes heel eenvoudig te maken! Ook commodemandjes ga ik zelf maken. Super leuk om te doen! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Ja hoor, ben al druk bezig! Een babynestje is niet heel moeilijk en is zeke ...
Ah leuk! Dit heb ik inderdaad ook wel eens opgezocht, was m vergeten! Dat leek idd niet zo heel lastig!

4 jaar geleden

Ja😊 ik ga ook een babyuitzet zelf naaien. Ik zit te denken aan dekentje voor de kinderwagen, wiegje en ledikantje. Een wikkeldoek/badcape, aankleedkussenhoes. Van die mandjes vind ik zelf erg leuk maar niet praktisch, dus die ga ik denk ik niet maken. Als ik stof over hou dan misschien nog hoezen voor de kruiken. Hebben jullie nog leuke tips? Stoffen inspiratie? Succes allemaal🥰

4 jaar geleden

Zou het zo graag willen. Maar moet nog een beetje oefenen! Maar een aantal dingetjes gemaakt voor mijn dochter. Nu even de motivatie kwijt haha.

4 jaar geleden

Jazeker.. de eerste pakjes al klaar.. en inmiddels ook het boxkleed en babynestje.. 😁

4 jaar geleden

Reactie op Boskaboutertje

Qua kleertjes zijn mutjes en broekjes heel eenvoudig te maken! Ook commodem ...
Heb nu dit setje gemaakt! Binnenkort eens wagen aan een boxpakje...

4 jaar geleden

ja! wat leuk dit! Ik heb ook al wat mooie natuurlijke materialen verzameld en wil zelf veel gaan maken, maar ook enkele stuks breien. Ik heb al een tijd cashmere/merino truien verzameld waar gaatjes inzitten om deze te vermaken tot pakjes. Maken jullie zelf de patronen of halen jullie die ergens?

4 jaar geleden

Ik ga ook de baby uitzet zelf naaien: hemeltje, lakentjes, dekentjes, Aankleedkussenhoezen, mandjes voor op de commode, boxkleed, boxzak, etc. Ik heb al een pakje gemaakt, een wikkeldoek en 2 badcapes (nog geen foto van)

4 jaar geleden

En een foto van het pakje

4 jaar geleden

Wat gaaaaf!!😍

4 jaar geleden

Ik ook! Kleding heb ik nog niet eerder gemaakt

4 jaar geleden

Leuk topic trouwens! Laten we hier allemaal onze projecten delen ter inspiratie 😁 Ik heb het boek De Babybundel gekocht. Niet goedkoop, wel een aanrader. Heb je meteen heel veel patronen bij elkaar.

4 jaar geleden

Hier maak ik vooral kleertjes 2 jaar geleden was ik ook beginnende naaister nu 2 jaar verder al trots op wat ik allemaal genaaid heb voor mijn dochter nu al wat stofjes gekocht voor haar kleine broer. Op foto is het een trui da ik gemaakt hebt voor dochter

4 jaar geleden

Reactie op Baby MM

Leuk topic trouwens! Laten we hier allemaal onze projecten delen ter inspir ...
top tip, dankjewel en word echt super enthousiast van wat je al gemaakt hebt!

4 jaar geleden

iemand hier die trouwens zelf wasbare luiers gaat maken? Ik heb net 16stuks besteld en wil er graag 10 zelfmaken.

4 jaar geleden

Yes ik ook! Heb mooie hydrofiel stoffen besteld. Ga voornamelijk doeken, badcapes en washandjes maken.

4 jaar geleden

Hier net wat van mn stofjes binnen ☺️🤩

4 jaar geleden

Reactie op Mistique

Hier net wat van mn stofjes binnen ☺️🤩
Mooie combi! Wat ga je ervan maken? Ik ga vrijdag naar de markt stof halen voor de uitzet op de babykamer en dan het hele weekend naaien 😁