10 Reacties

3 jaar geleden

Hier soms wanneer ze moe is.

3 jaar geleden

Hier als ze diep slaapt! Hoort er een beetje bij is mij verteld, iets met lagere hartslag en dus mindere circulatie. Vandaar ook de koude handjes.

3 jaar geleden

Ik heb wel eens gehoord dat zodra ze slapen al het bloed naar de organen gaan. Vandaar dat ze tijdens het slapen erg bleek kunnen zien.

3 jaar geleden

Ik heb dat vorige week nog gezegd tegen mn vriend. Als hij goed slaapt trekt hij hier ook bleek

3 jaar geleden

Ja dit hebben wij ook precies hetzelfde.. vond het eerst een beetje scary, maar dan ligt hij idd heel diep te slapen.. en heeft net als bij jullie koude handen en voeten maar prima temp en ook in z’n nekje normaal..

3 jaar geleden

Oh ja, ik heb al een bleke toet maar mijn zoontje troeft me echt af. Die is lijkwit als hij diep slaapt.

3 jaar geleden

In het ziekenhuis vertelden ze dat baby's bleker worden als ze slapen, volkomen normaal dus. Net zoals de handjes, hebben ze ook geen last van.

3 jaar geleden

Hier ook. Met mega paars-blauwe randen om haar ogen. Ziet er niet fraai uit maar denk dat het geen kwaad kan

3 jaar geleden

Reactie op Lilalo

Hier ook. Met mega paars-blauwe randen om haar ogen. Ziet er niet fraai uit ...
‘Gelukkig’ zijn we niet de enige, het oogt zo ziekelijk , zie liever mooie rode wangen…ook nu het haar zo dun wordt is de hoofdhuid ook zo bleek

3 jaar geleden

Reactie op Loesje1987

‘Gelukkig’ zijn we niet de enige, het oogt zo ziekelijk , zie liever mooie ...
Ja herkenbaar! Ook gezocht op wat het allemaal kan zijn maar dat kun je beter niet doen