17 Reacties

2 jaar geleden

De potjes van Hipp! Veeeeel meer smaken en veel goedkoper (want Duits). Wij geven thuis vers bereid eten maar onderweg of ergens ‘op locatie’ zijn die potjes echt ideaal en ze vallen mega in de smaak

2 jaar geleden

Wij zijn nu in Oostenrijk en hebben ook potjes van Hipp. Echt leuke smaken en onze dochter vindt ze lekker!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij halen de baby potjes van DM van Babylove. Luiers zijn ook goed. Als je de DM app nog download en je bij Glückskind aanmeldt krijg je op veel dingen korting.

2 jaar geleden

Wij hebben zojuist Babylove dingen gekocht bij de DM voor 24 euro waar we bij de appie 50 euro zouden betalen 😁 flink goedkoper

2 jaar geleden

Pap van hipp, hoef je alleen maar water bij te doen en zit geen suiker aan toegevoegd

2 jaar geleden

Reactie op Ayesha93

Wij hebben zojuist Babylove dingen gekocht bij de DM voor 24 euro waar we b ...
Als je de app hebt is er vaak ook nog 10% korting op Babylove.

2 jaar geleden

Ohja, en zonnebrandcrème is ook veel goedkoper daar

2 jaar geleden

Billendoekjes!

2 jaar geleden

Babylove luiers! En de maaltijdpotjes van hipp en babylove. Is niet veel goedkoper, maar wel meer inhoud, wat het dus wel weer goedkoper maakt.

2 jaar geleden

Reactie op MammavanB

Babylove luiers! En de maaltijdpotjes van hipp en babylove. Is niet veel go ...
Babylove potjes zijn echt wel goedkoper, ik betaal tussen de € 0,65 en € 0,95 per potje. En dan 10 of 15% korting er nog af. De potjes in Nederland zijn echt wel duurder.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Babylove potjes zijn echt wel goedkoper, ik betaal tussen de € 0,65 en € 0, ...
Ik betaal €0,99 voor een potje hier in Nederland en inderdaad die potjes van Babylove heb ik toen €0,95 voor betaald, dus geen groot verschil. Zit wel meer in de potjes in Nederland namelijk 190gram en daar 210gram dus uiteindelijk meer voor minder

2 jaar geleden

Reactie op MammavanB

Ik betaal €0,99 voor een potje hier in Nederland en inderdaad die potjes va ...
Welke potjes koop jij voor een euro?

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Welke potjes koop jij voor een euro?
Kruitvat, 2 potjes voor 1,99

2 jaar geleden

Reactie op MammavanB

Kruitvat, 2 potjes voor 1,99
Ah ok die vind hij niet lekker. Ik heb altijd Olvarit, die zijn € 1,43 per stuk. Dan scheelt het best wel wat met de Duitse potjes

2 jaar geleden

Fruchtbar knijpfruit en alle andere snacks, is zonder toevoegingen en is door ouders samengesteld, heeft veel verschillende smaken, gewoon van alles 1 zou ik zeker aanraden!! Kaufland heeft welis aanbiedingen met pampers, moet je even kijken of dat er is, dan zeker kopen want dat is veel goedkoper dan nl. Woon namelijk over de grens, niet alles is goedkoper in Duitsland maar meestal wel meer smaak en eigen merken zijn heel goed. Qua prijs niet veel verschil.

2 jaar geleden

Reactie op Zeytjem

Fruchtbar knijpfruit en alle andere snacks, is zonder toevoegingen en is do ...
Dit idd! Fruchtbar knijpfruit was hier een hit! En zoveeeeeel diverse smaken.

2 jaar geleden

Babydoekjes van babylove ! Soms vind ik die van pampers te nat. Babylove luiers ook geweldig zelfs kraamzorg zei het. Wel maar tot maat 2 gebruikt. Vanaf 3 lekte ze.