17 Reacties

3 jaar geleden
Jaaaaaa! Heb hem na de geboorte van ons eerste kindje heel veel gebruikt! Dus nu ook zeker weer

3 jaar geleden
Ik vind het fijn om dat kindje er geborgen in kan liggen. Creëert een gevoel van warmte en veiligheid.

3 jaar geleden
Ik heb in mijn woonkamer helaas geen plek voor een box. Heb daar te kleine woning voor. Ik ga hierdoor wel een babynestje halen zodat ze lekker met ons samen op de bank gaat liggen ☺️

3 jaar geleden
Ik ga overigens voor zo een baby nest. Via Belm.co is een kleine onderneming die dit met de hand maakt! (In het kader van support je local ☺️)

3 jaar geleden
Onder toezicht zeker aan te raden! Wij hebben hem bij de eerste ook veel gebruikt. Een lekker zacht geborgen plekje in de box 🥰
Ik moet nog altijd lachen om deze foto haha
Wij hebben hem overigens naar eigen smaak laten maken door mijn handige zusje. Stuk goedkoper en een helder patroon op Google.

3 jaar geleden
Ik zie er zelf de meerwaarde niet zo van in.
Hij mag alleen onder toezicht gebruikt worden (anders verhoogde kans wiegendood). En als ik erbij was sliep mijn zoon meestal lekker tegen me aan. En je mag hem maar een paar maanden onder toezicht gebruiken. Zodra ze gaan rollen (vanaf 3 maanden) niet meer.

3 jaar geleden
Hier was het een twijfel
Maar gezien dat mijn zus hem heel veel gebruikt heeft
En mijn vriendin raadde hem zeker aan
Ik heb die van baby-luxury.nl besteld
Zij hebben Velvety nestjes, ik heb beige genomen omdat het geslacht destijds nog niet bekend was.
Maar lees veel positiefs!
Ik weet niet of het nog geldt maar ze hadden een Instagram actie dat je 30,- korting kreeg

3 jaar geleden
Reactie op LSJB
Ah oke hmm. Het is dus maar relatief kort te gebruiken. Snap wat je bedoelt ...
Klopt wel hoor, wij hebben hem ook niet heel lang gebruikt. Zou dus als je er een koopt, zeker geen dure doen.

3 jaar geleden
Wij zweren bij een baby nestje maar wel een veilige. DockAtot (voorheen Sleepyhead) zijn de enige volledig veilige baby nestjes waar ze ook echt in mogen slapen. De andere zijn idd zoals hier al gezegd altijd onder toezicht. Een goedkoper alternatief zou nog die van doomoo kunnen zijn maar wanneer ze veel gaan bewegen zijn ook deze niet meer volledig veilig. Bij mijn eerste een maand later pas aangeschaft maar wij denken/hebben gemerkt dat het heeft bij gedragen aan veel rustigere nachten en relatief snel doorslapen. Daarnaast gebruikten wij het de eerste tijd ook als soort “campingbedje” of legden we het nestje in het campingbedje zodat hij over hetzelfde vertrouwde plekje had om te slapen, ideaal.