17 Reacties

3 jaar geleden

Jaaaaaa! Heb hem na de geboorte van ons eerste kindje heel veel gebruikt! Dus nu ook zeker weer

3 jaar geleden

Ik vind het fijn om dat kindje er geborgen in kan liggen. Creëert een gevoel van warmte en veiligheid.

3 jaar geleden

Ik heb in mijn woonkamer helaas geen plek voor een box. Heb daar te kleine woning voor. Ik ga hierdoor wel een babynestje halen zodat ze lekker met ons samen op de bank gaat liggen ☺️

3 jaar geleden

Ik ga overigens voor zo een baby nest. Via Belm.co is een kleine onderneming die dit met de hand maakt! (In het kader van support je local ☺️)

3 jaar geleden

Onder toezicht zeker aan te raden! Wij hebben hem bij de eerste ook veel gebruikt. Een lekker zacht geborgen plekje in de box 🥰 Ik moet nog altijd lachen om deze foto haha Wij hebben hem overigens naar eigen smaak laten maken door mijn handige zusje. Stuk goedkoper en een helder patroon op Google.

3 jaar geleden

Reactie op leuksteayse

Ik ga overigens voor zo een baby nest. Via Belm.co is een kleine ondernemin ...
Wat lief!

3 jaar geleden

Hebben wij heel veel gebruikt bij ons zoontje. Super handig vooral om op bezoek te gaan bij iemand. Kon hij daar lekker in slapen dichtbij ons.

3 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Onder toezicht zeker aan te raden! Wij hebben hem bij de eerste ook veel ge ...
Heel schattig!

3 jaar geleden

Oke, nou dat klinkt allemaal idd wel fijn.. ik ga er eens voor kijken. Thanks allen 😃

3 jaar geleden

Ik zie er zelf de meerwaarde niet zo van in. Hij mag alleen onder toezicht gebruikt worden (anders verhoogde kans wiegendood). En als ik erbij was sliep mijn zoon meestal lekker tegen me aan. En je mag hem maar een paar maanden onder toezicht gebruiken. Zodra ze gaan rollen (vanaf 3 maanden) niet meer.

3 jaar geleden

Hier was het een twijfel Maar gezien dat mijn zus hem heel veel gebruikt heeft En mijn vriendin raadde hem zeker aan Ik heb die van baby-luxury.nl besteld Zij hebben Velvety nestjes, ik heb beige genomen omdat het geslacht destijds nog niet bekend was. Maar lees veel positiefs! Ik weet niet of het nog geldt maar ze hadden een Instagram actie dat je 30,- korting kreeg

3 jaar geleden

Jaa! Zeker! Vooral ook echt vanaf het begin zodat het een veilige, geborgen plek is waar je ook bent!

3 jaar geleden

Ik heb hem nooit gehad, ook nooit gemist. Ik gebruikte mijn voedingskussen met een aankleedkussen hoes erom soms als lekker nestje. Verder gewoon in de box, bij mij of in het wiegje. Ook nu bij de 2e schaf ik er geen een aan.

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik heb hem nooit gehad, ook nooit gemist. Ik gebruikte mijn voedingskussen ...
Tja dat kan idd ook , heb bij Ilmaha leuke hoezen gezien je volgens mij ook zó kan gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom90

Ik zie er zelf de meerwaarde niet zo van in. Hij mag alleen onder toezicht ...
Ah oke hmm. Het is dus maar relatief kort te gebruiken. Snap wat je bedoelt. Bij ons lag de eerste soms ook gewoon prima in de box of bij ons zelf.. twijfel dus

3 jaar geleden

Reactie op LSJB

Ah oke hmm. Het is dus maar relatief kort te gebruiken. Snap wat je bedoelt ...
Klopt wel hoor, wij hebben hem ook niet heel lang gebruikt. Zou dus als je er een koopt, zeker geen dure doen.

3 jaar geleden

Wij zweren bij een baby nestje maar wel een veilige. DockAtot (voorheen Sleepyhead) zijn de enige volledig veilige baby nestjes waar ze ook echt in mogen slapen. De andere zijn idd zoals hier al gezegd altijd onder toezicht. Een goedkoper alternatief zou nog die van doomoo kunnen zijn maar wanneer ze veel gaan bewegen zijn ook deze niet meer volledig veilig. Bij mijn eerste een maand later pas aangeschaft maar wij denken/hebben gemerkt dat het heeft bij gedragen aan veel rustigere nachten en relatief snel doorslapen. Daarnaast gebruikten wij het de eerste tijd ook als soort “campingbedje” of legden we het nestje in het campingbedje zodat hij over hetzelfde vertrouwde plekje had om te slapen, ideaal.