7 Reacties

3 jaar geleden

Je moet naar de dm gaan! Veel goedkoper!

3 jaar geleden

Wij wonen in Duitsland en ik gebruik alles van de Dm. Luiers, melk, maaltijdpotjes etc... tip: mocht je daar vaker komen. Ze hebben een app met kortingscoupons.

3 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de pap van hipp. Hoef je alleen maar water aan toe te voegen en is zonder toegevoegde suiker. Ook de potjes zijn goed ook van bebevita, hadden wij altijd toen ze die nog at.

3 jaar geleden

Wij Wonen 100 m hemelsbreed van de Duitse grens. Babylove van DM heb ik zeer goede ervaringen mee. Potjes zijn ook echt goedkoper. Als je de DM app installeert met Gl眉ckskind dan heb je ook op baby spullen korting. De luiers van Baby Gl眉ck bevallen ook goed. Ook je eigens verzorgingsproducten zijn bij de DM goedkoper.

3 jaar geleden

Super bedankt allemaal! Ik ga zeker even kijken bij de DM

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Wij Wonen 100 m hemelsbreed van de Duitse grens. Babylove van DM heb ik zee ...
Wauw hier heb ik echt veel aan dankjewel! Ik had de app al maar wist niet van Gl眉ckskind af. Wij kopen altijd alles bij de DM, toevallig zaterdag nog geweest en ingeslagen. Helaas zonder coupons. Nu Gl眉ckskind toegevoegd en ontzettend veel korting! Inclusief een gratis pak luiers en een gevuld koffertje. Misschien toch nog maar een keer terug haha. Wij zijn groot fan van babylove doekjes en luiers. Ook Weleda producten zijn een stuk goedkoper (in de app 20% korting ook nog eens!) en de maisstengels zijn ook favoriet en altijd op voorraad. Potjes hebben wij geen ervaring mee omdat wij alles vers koken maar zijn qua prijs wel goedkoper.

3 jaar geleden

Mocht je kindje veel last hebben van doorkomende tandjes.. In Duitsland hebben ze Dentinox als gel ipv druppels. Werkt bij ons veeel beter!