11 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op BabyMB
Ik bewaarde het in de philley, echt een aanrader trouwens 🤗
Thnx voor de tip! En dan is 1 klikje hetzelfde als 1 schepje Kruidvat voeding? 🙈

3 jaar geleden
Ik heb de bewaarbox van kruidvat die kreeg ik gratis bij 2 pakken voeding. Wel pas vanaf voeding 2. Voeding 1 mag nooit in de aanbieding. Maar ik ben er helemaal blij mee. Er zit een handig afstreep staafje in en in de deksel staat nog eens extra beschreven wat de doseringen zijn. Vaatwasserproof en die lelijke sticker trek je er zo vanaf. Als je een beetje crea bent kan je er vast wel wat leuks van maken.
Heb er ook 1 van aliexpress maar die was wel erg klein. Wel super handig voor in de luiertas.

3 jaar geleden
Wat ook erg handig is, is een kleine thermosfles die de temperatuur aangeeft op de deksel. Ook via ali heb ik die. Als je ergens bent en je moet de fles maken. Kan je heet water doseren met koud water en zo je voeding maken als je ergens in een park bent of op strand. Echt super handig.

3 jaar geleden
De Kruidvat box. Ik plak er nog wel een keer een sticker overheen. Ik wilde de Philley kopen alleen heeft de kraamzorg die specifiek afgeraden. Als je er een warm flesje onder houdt dat een beetje stoomt, wordt de doseerdop een heel klein beetje vochtig, waardoor poeder blijft plakken. En ik hoor van veel mensen dat de doseringen niet kloppen en er vaak te weinig voeding uit komt.

3 jaar geleden
Dit zijn voor mij echt de musthaves onder de baby voedingverzoring. Het is allemaal van aliexpres