10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hier mijn kinderwagen en autostoel gekocht, fijn geholpen en inderdaad veel korting. Ook gewoon normale garantie. Wij zijn er heel erg blij mee, zeker omdat er ook geen levertijd is en je gewoon gelijk de kinderwagen mee kan nemen.

4 jaar geleden

Reactie op Nath1994

Ik heb hier mijn kinderwagen en autostoel gekocht, fijn geholpen en inderda ...
Dankjewel voor je reactie! Wat voor merken en modellen had je dan bijvoorbeeld? En naar welk filiaal ben je geweest?

4 jaar geleden

Wij zijn in Beverwijk geweest en hebben een Slee kinderwagen gekocht, en een autostoel met houder voor in de auto. Super fijne wagen (4 luchtbanden, en ruime mand onderin voor boodschappen) we hebben hem nu 2 jaar in gebruik en zijn er zeer tevreden over omdat je m ook om kan bouwen naar Buggy. Absolute aanrader!

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook gekocht, we zijn in beverrwijk geweest. Super goede kwaliteit. Ik heb sleeworld gekocht. Omdat je de wandelwagen om kan zetten naar buggy, heb deze zeker anderhalf jaar gebruikt hierom. Was super handig. Grote mand en na een jaar bleek er een probleem in het onderstel te zijn.. Kregen we alsnog direct een nieuwe dus qua garantie geen enkel bezwaar. Ik zou iedereen dit aanraden! Duidelijke instructie filmpjes op YouTube te zien. Qua handleiding wij willen niet meer anders.. Als ik naar andere mama's kijk met een bekender merk zie ik soms echt onhandigheden. Ze gebruiken hun dure wandelwagen maximaal 6 maanden en deze zijn echt heel duur. K ben dan nog veel blijer met deze wagen. Laat je niet misleiden met bekende merken dat die veiliger zijn. Sleeworld is echt okk top. Ik ben er in 2020 geweest kan me niet goed andere merken herinneren. Zou gewoon eens kijken, dat kan nooit geen kwaad 😉

4 jaar geleden

Reactie op Wondercadeau

Wij hebben hier ook gekocht, we zijn in beverrwijk geweest. Super goede kwa ...
Onze 360 graden auto stoel ook gekocht bij hun. Ook heel tevreden mee

4 jaar geleden

Reactie op leuksteayse

Dankjewel voor je reactie! Wat voor merken en modellen had je dan bijvoorbe ...
Wij zijn net voor de lockdown geweest in Nieuwegein, fijne winkel, wel wat kleiner maar veel merken denk aan Joolz/Bugaboo/Maxi-Cosi/Sleeworld. Wij hebben gekozen voor de Slee, reed voor ons het lekkerste!

4 jaar geleden

Thnx voor de reactie dames! Ik ga even kijken 🥰

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren geweest naar de vestiging in Nieuwegein. Super aardige verkoopster, legt je graag alles uit en doet het voor. Wij hebben gisteren gekozen voor de kinderwagen Sleeworld 3 in 1. Super blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Fikaflicka

Wij zijn gisteren geweest naar de vestiging in Nieuwegein. Super aardige ve ...
Hi! Wat is de prijs daar voor een sleeworld 3 in 1 wagen?