19 Reacties

3 jaar geleden

Oh dat doet die van ons ook sinds paar dagen

3 jaar geleden

Hier ook, ze is nu 10 weken. Las online dat ze meer met hun mond gaan ontdekken omdat ze hier meet controle over hebben dan hun handen. En hun mond als zintuig gaan inzetten.

3 jaar geleden

Is alleen maar goed! Hoort bij de ontwikkeling en bij deze leeftijd.

3 jaar geleden

Hier bijna 10 weken. Zie dit nu ook al ongeveer 1,5 week. Blijkt normaal voor de leeftijd omdat de speekselklieren gaan werken

3 jaar geleden

Ohja doet die van ons ook :D

3 jaar geleden

Ja hier ook, sinds 8 weken ongeveer. Ik las dat het voorbereiding is op het leren praten, ontwikkeling van de mondmotoriek!

3 jaar geleden

Oh gelukkig, stelt mij weer wat gerust hihi

3 jaar geleden

Reactie op Kwartje93

Ja hier ook, sinds 8 weken ongeveer. Ik las dat het voorbereiding is op het ...
Fijn! Dat wist ik niet! Hij is wel veel bezig met zijn mond qua bewegingen en geluiden. Zo leuk 💙

3 jaar geleden

Doet onze dochter ook, is bijna 10 weken! En zoals ik hierboven lees zal dat wel rond die leeftijd allemaal komen 😊

3 jaar geleden

Onze dochter van 9 weken doet het ook :) We hebben er een artikel over misschien vind je het leuk om die te lezen . Het belletjes blazen is ook een vorm van communicatie https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/bellen-blazen/#:~:text=Bellen%20blazen%20als%20alarmsignaal&text=Is%20dit%20wel%20zo%2C%20dan,operatie%20kan%20dit%20probleem%20oplossen.

3 jaar geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Onze dochter van 9 weken doet het ook :) We hebben er een artikel over m ...
Artikel gelezen, thanks! Staat wel in dat Bellen blazen normaal tussen 4-7 maanden is 😅 volgende week moet ik naar consultatiebureau, zal het dan wel even vragen voor de zekerheid!

3 jaar geleden

Die van ons doet dat ook! De osteopaat zei dat dat normaal is en hoort bij de ontwikkeling.

3 jaar geleden

Mijn meid doet het ook al drie weken. Ze is nu tien weken! Ik vind het wel schattig ook Even off topic: waar heb je dat leuke vestje vandaan? 😍

3 jaar geleden

Ja dat is juist goed! Lekker alles ontdekken :)

3 jaar geleden

Hier ook vanaf een week of 6.... beetje vroeg. Dacht misschien iets met reflux?

3 jaar geleden

die van mij doet dit ook sinds 6.5e week. Ik heb slabbertjes in huis gehaald. 😅

3 jaar geleden

Hier ook, baby is 8 weken. Geloof dat het te maken heeft met stem ontdekken, communicatie…

3 jaar geleden

Onze zoon heeft dat de laatste dagen dus ook, maar hij is nog maar 6 weken.. Nou is ie sowieso wel snel qua communicatie, dus misschien dat 't dan idd toch daar bij hoort..

3 jaar geleden

Reactie op lisajh95

Mijn meid doet het ook al drie weken. Ze is nu tien weken! Ik vind het wel ...
Thanks. Het is een boxpakje, bij de zeeman 🥰