Hallo dames, de titel zegt het al. Ben vandaag 39 weken en al 2 dagen last van de griep. Baal ontzettend want wil zoals ik me nu voel absoluut niet de bevalling in.. iemand anders al zoiets meegemaakt?
Hier 39+4, zelf net hersteld van de griep.
Maar afgelopen weekend waren de kindjes (2 en 9jr) eten bij opa en oma.. en nu, voedselvergiftiging dus van het een in het ander gerold.
Zelf geen ervaring mee, maar mijn verloskundige zei laatst toevallig nog: al heb je griep, dan heb je dat op de dag van je bevalling niet, en de dag erna weer wel. Bevallen gaat voor alles. Hopelijk ben je snel beter! Succes. 😘
Bevallen overtreft de pijn, dus dat is de pijn die je dan ervaart denk ik, puur de bevalling. Vele vrouwen zijn sowieso totaal uitgeput al voor de bevalling begint, met of zonder griep. Maar ja, ik snap ook dat het heel naar is om nu ziek te zijn😔 veel beterschap!
Hier een goede verkoudheid te pakken, maar ben nu 36 weken dus geen directe stress ivm aanstaande bevalling (al weet je 't natuurlijk nooit).
Maar een vriendin van mij die vorige week is bevallen is idd ook in die laatste paar weken nog ziek geweest. Denk idd dat het veel voorkomt 😅
Idd. 39+4 en de griep.. ik vraag mij dan gwn af. Als we bevallen moeten we dan ook een mondmasker dragen.. mss geen corina maar de griep is even slecht voor de baby .. toch?