9 Reacties

3 jaar geleden

Hier 38 en Corona… voel me vreselijk! Hopelijk wacht de bevalling nog

3 jaar geleden

Reactie op SKP

Hier 38 en Corona… voel me vreselijk! Hopelijk wacht de bevalling nog
Oh gatver.. heb het ook in januari gehad is niet leuk

3 jaar geleden

Hier 39+4, zelf net hersteld van de griep. Maar afgelopen weekend waren de kindjes (2 en 9jr) eten bij opa en oma.. en nu, voedselvergiftiging dus van het een in het ander gerold.

3 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee, maar mijn verloskundige zei laatst toevallig nog: al heb je griep, dan heb je dat op de dag van je bevalling niet, en de dag erna weer wel. Bevallen gaat voor alles. Hopelijk ben je snel beter! Succes. 😘

3 jaar geleden

Bevallen overtreft de pijn, dus dat is de pijn die je dan ervaart denk ik, puur de bevalling. Vele vrouwen zijn sowieso totaal uitgeput al voor de bevalling begint, met of zonder griep. Maar ja, ik snap ook dat het heel naar is om nu ziek te zijn😔 veel beterschap!

3 jaar geleden

Er zijn veel vrouwen die goed ziek zijn vlak voor de bevalling. Heel veel beterschap en hopelijk blijft de kleine nog ff zitten

3 jaar geleden

Hier een goede verkoudheid te pakken, maar ben nu 36 weken dus geen directe stress ivm aanstaande bevalling (al weet je 't natuurlijk nooit). Maar een vriendin van mij die vorige week is bevallen is idd ook in die laatste paar weken nog ziek geweest. Denk idd dat het veel voorkomt 😅

3 jaar geleden

Idd. 39+4 en de griep.. ik vraag mij dan gwn af. Als we bevallen moeten we dan ook een mondmasker dragen.. mss geen corina maar de griep is even slecht voor de baby .. toch?

3 jaar geleden

Reactie op 19901992

Idd. 39+4 en de griep.. ik vraag mij dan gwn af. Als we bevallen moeten we ...
Nee dat denk ik niet. Heeft niet veel zin als ik erna borst voeding geef denk ik 🤣