6 Reacties

één maand geleden

Doet hij hier soms ook. Ik ga verder niks aanpassen, aangezien hij toch in slaap valt. Dit is denk ik zijn manier om de dag nog even te verwerken. Zolang ze verder lekker rustig is en niet huilt zou ik niks aanpassen.

één maand geleden

Slaapt ze overdag nog? Sinds wij het middagslaapje hebben geschrapt is het spoken savonds voorbij. Anders kan het ook nog zijn dat ze te laat naar bed gaat en over haar slaap heen is. Ik vind 20.00 erg laat voor zo’n ukkie.. In mijn ervaring werkt later naar bed een stuk slechter als optijd naar bed. Bij beide kinderen maar ook zeker vrienden en familie hoor ik dit

één maand geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Slaapt ze overdag nog? Sinds wij het middagslaapje hebben geschrapt is het ...
Hmm tot een maand geleden ging ze rond 21u gaan slapen. We hebben het nu al een uur vervroegd. In de week doet ze altijd een dutje in de crèche (verplicht, maar ja, ze slaapt dan altijd wel een 2-tal uur). Ik vrees dus dat we moeten wachten tot ze naar school gaat...

één maand geleden

Mag ze vlak voor het slapen nog tv kijken? Hier gaat de tv na het avondeten niet meer aan,, dit heeft onze dochter geholpen om veel sneller in slaap te vallen

één maand geleden

Reactie op MamavanDana

Mag ze vlak voor het slapen nog tv kijken? Hier gaat de tv na het avondeten ...
Hmm goeie De tv staat op, maar ze kijkt er niet naar

één maand geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Slaapt ze overdag nog? Sinds wij het middagslaapje hebben geschrapt is het ...
Hier dezelfde ervaring. Wij eten nu vroeg (want ze doet lang over haar avondeten) en anders lukte het gewoon niet om op tijd naar boven te gaan. Nu echt om 19 uur naar boven. En middagdutje eraf gehaald. Want blijkbaar was ze anders toch niet moe genoeg in de avond. Ze was ook nog een uur aan het spoken. Probeerde soms wel te slapen maar lag dan alsnog wakker. Tot minimaal 21 uur. Sinds ze geen dutje meer doet valt ze binnen 5 a 10 minuten in slaap. Nu slaapt ze dus meestal rond 19.45 uur.