Hoi hoi,
Mijn dochtertje heeft afgelopen zaterdag en vandaag weer bloed in haar mond gehad. Ze huilt er niet van. In haar mondje zie ik echter geen idee wondjes of iets dergelijks. Ze heeft zich ook niet gestoten of met haar handjes in haar mond gezeten.
Ik vraag me af of het komt door doorkomende tandjes ( hoewel ik momenteel niets door zie komen, wel dik tandvlees )
Tandjes poetsen is een drama, dus helaas gebeurd dit niet zo goed als zou moeten. Dus vraag me af of het daar aan ligt. Op Google vind je hierover natuurlijk allemaal vervelende dingen.
Heeft iemand ervaring met een dreumes ( 13 maanden ) en bloedend tandvlees uit het niets.
Alvast bedankt voor de hulp!
Misschien je tandarts even bellen? Hoop dat het snel stopt, lijkt mij toch even schrikken. Ik heb een kopstoot gehad met mijn meisje waardoor ze het had en dat vond ik al schrikken馃き
Bij ons ook 1x. Was bij de tweede tand naast de voortand boven. Deze kwam door maar was nog niet door, daar was het tandvlees een beetje gaan bloeden. Daarna niet meer gebeurd.
Misschien je tandarts even bellen? Hoop dat het snel stopt, lijkt mij toch ...
Eerste keer schrok ik ook echt. Meteen heel haar mond doorzocht maar zag niet echt iets. Ik weet dus niet zo goed waar het vandaan komt. Vandaag kwam ze terug van de opvang en toen zat heel haar trui onder. Het lijkt waarschijnlijk meer dan het is. Bloed en speeksel lijkt natuurlijk veel meer dan dat het is.