Hi dames, over de bijwerkingen mag hier gesproken worden, over het wel of niet vaccineren niet .
Ik pas daarom even het openingsbericht aan.
💜
Jaleesa|Moderator
Jeetje, hopelijk is het snel over! Heeft ie verder nog ergens last van?
Nee, niet echt.. temp was 37,4. Vanavond wel een beetje huilerig en leek na het badderen wat gespuugd te hebben. Ik zag niets maar hij rook heel zuur. Dronk daarna wel een flesje. Heb hem voor de zekerheid een zetpil gegeven.. hij werd net eventjes wakker maar viel snel weer in slaap toen hij z’n speentje kreeg..
Oooh ik hoop dat dit goed gaat. Vandaag gehad en over kleine week op vakant ...
Oei dat wordt wel spannend. Wij kregen echt de vraag of er nog vakantie plannen waren. En ze stelde de afspraak gelijk uit.
Wij zouden hem morgen hebben en gaan volgende week dinsdag op vakantie.
Hier na 5 dagen last gekregen. koorts 39 graden, moe, maar niet goed slapen overdag, minder goed eten, wat rode vlekjes op de romp. Duurt nu 3 dagen.. ik hoop dat snel weer over is 🤞🏼
Hier eergisteren (dinsdag) gehad, en sinds gisteravond flinke koorts. Maar ik geloof niet dat dat al van de BMR kon zijn, dacht ik.. dus dat belooft wat voor komende dagen/week 😣😅
Hoi dames!
Onze dochter is afgelopen donderdag gevaccineerd en afgelopen nacht 40 graden koorts gehad! Ze werd ineens krijsend en helemaal overstuur wakker midden in de nacht wat echt zélden voorkomt dus schrok me kapot… de koorts was gezakt vanochtend (zetpil s’nachts) en loopt nu weer op (38,6). Hoelang hield de koorts aan bij jullie kindjes? Ze is verder enorm hangerig en wilt geen seconde alleen zijn. Ook wilt ze niet meer staan, lopen of spelen. Ik vind dit zó sneu voor haar… hoop echt dat het snel wegtrekt😭😭😭
Mijn zoon kreeg precies 5 dagen later hoge koorts niet willem slapen snacht helemaal overstuur, neusverkouden, nu 4 dagen later geen koorts meer maar nog steeds verkouden en opeens rode plekken op zijn romp. Het is veel erger dan ik had verwacht, ik schrok ervan
Hier heeft hij 5 dagen hele flinke koorts gehad (waarschijnlijk van de meningokokkenprik). Toen één dag koortsvrij maar helemaal onder de rode vlekjes en nú opnieuw hoge koorts, waarschijnlijk van de BMR. Zo zielig..