28 Reacties
4 jaar geleden
Ja wij doen dat en is echt ideaal. Houd wel rekening met het bezorgen. Bij ons zetten ze het op de deurmat sinds de Corona en dan mag je dus zelf nog de zware kratten naar je keuken, kast, koelkast e.d. sjouwen. Ik kies het bezorgmoment dus altijd als mn man thuis is haha
4 jaar geleden
Ik sleep mijn man elke week netjes mee naar de winkel, of die nou wil of niet 🤣
4 jaar geleden
Reactie op Minienmama
Ja wij doen dat en is echt ideaal. Houd wel rekening met het bezorgen. Bij ...
Oh dat is een goeie tip thanks!!
4 jaar geleden
Reactie op MoniqueB93
Ik sleep mijn man elke week netjes mee naar de winkel, of die nou wil of ni ...
Hahaha die van mij wil wel maar hij neemt altijd van die onzinnige dingen mee 😂 bloedirritant
4 jaar geleden
Reactie op Babymei2020
Hahaha die van mij wil wel maar hij neemt altijd van die onzinnige dingen m ...
Dat valt bij mij mee gelukkig! Scheelt dat ik dan ook het lijstje maak en daar houdt die zich dan ook aan + dat we een 6 wekelijkse menu hebben, omdat ik klaar was met elke keer wat te bedenken
4 jaar geleden
Meeste dingen zijn wel een tijdje houdbaar. Wij doen bv de 1e dagen "vers" vlees. En de laatste dagen van de week gehakt en kip wat we per kg kopen en dan in aparte zakjes in de vriezer doen.
Hebben de laatste tijd ook wel vlees voor in oven (bv beenham, pulled pork van de AH), die zijn langer houdbaar dan een week en erg lekker ;)
4 jaar geleden
Reactie op Mouch
Hoe zit dat met de vervaldatum van bv vers vlees? Of kan je geen vers vlees ...
Dat vond ik ook een nadeel.
Bijvoorbeeld die kleine bakjes fruit. Zaterdag kwamen dan de boodschappen en als ik geluk had dan waren de fruit bakjes goed tot dinsdag.
Maar soms ook gewoon tot zondag of maandag.
Qua vlees en andere versproducten aten we dus "op datum". Wat het minst lang houdbaar was eerst of vlees ging de vriezer in.
4 jaar geleden
Wij hebben voor 4 dagen in de week hello fresh. Bevalt heel goed. Je krijgt precies de hoeveelheden die je nodig hebt en het is over het algemeen lang genoeg houdbaar om het uit te spreiden over een hele week. De rest van de boodschappen doen we via picnic of gewoon in de winkel.
4 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
Ja, wij doen nu al ongeveer een jaar 1x per week online boodschappen via de ...
Wij ook bij AH. Scheelt een hoop gesjouw en we weten wat we eten. Qua houdbaarheid is het een dag of 4, maar wij vriezen veel vlees ed in. Vis is meestal een week houdbaar. Eens in de twee weken naar de winkel voor wat extra versproducten en dat is het. Zou niet terug willen naar elke week de winkel in
4 jaar geleden
Wij doen aan Picnic voor de grote dingen en de weekboodschappen. Alleen de weekendboodschapjes doe ik lekker met fietsje bij de AH
4 jaar geleden
Reactie op Mouch
Hoe zit dat met de vervaldatum van bv vers vlees? Of kan je geen vers vlees ...
Dat valt mij heel erg tegen bij online bestellen. Verse groente en vlees meestal maar 2 dagen houdbaar..
4 jaar geleden
Sinds een paar maanden heb ik een vast moment op de maandag ochtend, scheelt me zoveel tijd en energie. Bestel eigenlijk altijd voor 3 dagen eten, niet altijd alles is nog lang houdbaar als je bij de ah besteld. Zit nu ook heel erg te twijfelen om de jumbo op de donderdag erbij te doen zodat ik helemaal niet meer voor de grote dingen naar de supermarkt hoef.
4 jaar geleden
Ik bestel al een tijdje bij picnic. Ik doe eens in de zoveel tijd dus een grote zware bestelling en laat het bezorgen als mijn man thuis is, ik woon namelijk in een bovenwoning en al die zware spullen de trap op lukt me al een tijdje niet meer. Voor de overige dingetjes zoals groente/fruit/brood ga ik nog wel naar de supermarkt.
4 jaar geleden
Wij bestellen sinds een paar maanden bij de Plus. Aangeven dat je alles zo lang mogelijk houdbaar wil. We hebben een vaste bezorger en hij zet me alles netjes in de gang.
Ons scheelt het een hele hoop geld, aangezien ons niets meer aan de vingers blijft plakken.