21 Reacties

4 jaar geleden

Cosleeper opzetten Babykamer texen Hele huis zuigen/dweilen/ramen wassen Oh ja, en een naam kiezen voor de baby 🤣

4 jaar geleden

Nog een nachtje weg, lekker uitgebreid koken de komende tijd, nog een keertje met zijn tweetjes uit eten!

4 jaar geleden

Ik wilde nog even na de kapper (gisteren gedaan) Tandarts en mondhygiënist (Vandaag gedaan) Dat zijn toch wel van die dingetjes wat ,wat lastiger is de eerste weekjes (zeker omdat ik bv ga geven) Verder huis op orde maken,ramen zemen,gordijnen in de was enzo. Tuinen netjes. Zo dat de niet alledaagse klusjes ook weer even klaar zijn.

4 jaar geleden

Ik geniet nu elke dag dat ik mn eten kan opeten terwijl het nog warm is. Toen ik borstvoeding gaf ging mn meisje elke keer af op het moment dat ik ging eten. Ongestoord warm eten, iets waar je nooit bij stil hebt gestaan, maar toch wel HEEL fijn is hahaha.

4 jaar geleden

Jaazeker. - Mijn haar knippen en verven - Communie nemen voor ik beval - schoonmaken, schoonmaken en schoonmaken (innestelgedrag) - buiten zwemmen met mijn man stond op mijn bucket list. Deze kon ik pas afstrepen 😊 - geboortekaart ontwerpen

4 jaar geleden

Reactie op Mirjem

Ik geniet nu elke dag dat ik mn eten kan opeten terwijl het nog warm is. To ...
Volgens mij voelt elke baby feilloos aan wanneer het de beste timing is om te gaan huilen. Tijdens het eten, als papa en mama precies naar bed gaan, enz. enz. 🙊

4 jaar geleden

Volgens mij voelt elke baby feilloos aan wanneer het de beste timing is om ...
Juist.. gelukkig maar dat onze liefde eindeloos is. Anders was het menselijk ras snel uitgestorven hahaha

4 jaar geleden

Ik wilde graag een zwangerschapsshoot en een buikbeeldje laten maken om het te vereeuwigen.

4 jaar geleden

Reactie op Mirjem

Ik geniet nu elke dag dat ik mn eten kan opeten terwijl het nog warm is. To ...
Haha, dat was bij onze eerste zoon ook zo. Goed dat je het zegt, ga ik nu nog even bewuster bij stil staan!

4 jaar geleden

Vandaag m’n rijbewijs verlengd. Kapper (aanstaande zaterdag). Het huis schoonmaken; keuken, badkamer, zolder, kledingkasten en dergelijke. 2 muren in mn slaapkamer verven. En toch nog een keertje uit eten.

4 jaar geleden

Jaaaa! Ik had een hele lijst "extra" huishoudelijke klusjes voor in m'n verlof (vanaf 36 weken): ✅ hoezen van de fauteuils wassen ✅ hoezen van de bank wassen ✅ dekbed wassen ✅ (rol)gordijnen schoon - ramen zemen - koelkast een beurt - keukenkastjes ordenen (waren netjes, maar is nu weer chaos 🤣) ✅ babywasjes - (proefdruk) geboortekaartjes Maar had ook nog wat persoonlijke dingetjes, zoals: ✅ zwangerschapsshoot ✅ zwangerschapsmassage - gezichtsbehandeling - kapper ✅ lekker uitslapen - een keer buiten de deur lunchen - zwemmen Ben nu 38+5, dus ben benieuwd wat er nog allemaal van gaat komen 😅🙈

4 jaar geleden

Huis op orde kamer voor kamer. Shoppen met mijn moeder Shoppen met mijn schoonmoeder Lekkere gezichtsbehandeling die ik heb gekregen En vooral lekker series kijken

4 jaar geleden

Reactie op Cocoklink

Haha, dat was bij onze eerste zoon ook zo. Goed dat je het zegt, ga ik nu n ...
Ja je vergeet veel dingen he.. gelukkig maar haha. Ik herinnerde het me deze week ineens weer, toen ik eten had wat iets te koud was. Dikke flashbacks haha

4 jaar geleden

Hier is het vooral leuke dingen doen met ons zoontje van 1 jaar. Ik ben momenteel 38+5 weken. Maar hij mag nog even blijven zitten. Ik wil nog zeker 1 keer nutteloos even de stad doorwandelen en even op restaurant gaan. Dan is mijn bucket list afgevinkt 😅 Op mijn lijstje stonden naar de kapper gaan, met vriendinnen afgesproken, tijd doorbrengen met mij mama, lekker aan het strand gelegen, gaan zwemmen met ons zoontje en naar een binnenspeeltuin gegaan. Kon 2 dagen geleden nog leuk en actief overal in kruipen met hem 😊 Ik geniet momenteel volop van tijd doorbrengen met ons gezinnetje van 3 🥰

4 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Hier is het vooral leuke dingen doen met ons zoontje van 1 jaar. Ik ben mom ...
Heerlijk! Klinkt goed

4 jaar geleden

Ik wil/wilde: - Zwangerschapsbeeldje maken ✔️ - Fotoshoot ✔️ - Zwemmen ✔️ - Zwangerschapsmassage ✔️ - Leuke dingen doen met mijn partner nu we nog met z’n tweetjes zijn, is nog work in progress. Kan niet genoeg leuke dingen doen nu :) - Klusjes in huis zodat alles afkomt voordat de kleine er is (lees: halve verbouwing) - 3 puzzels van duizend stukjes afmaken - een bouwpakketje van een tiny house maken - Schilderen van een aantal muren in huis - Vluchtkoffer klaarmaken - Zwangerschapscursus afronden 🙈 - Nesteldrangachtige dingen

VRIEND

4 jaar geleden

In april zijn we nog samen een weekend naar Parijs geweest. ✅ Vorige maand hebben we nog een festivalletje hier in de buurt gepakt. Was gek met buik, maar wel gezellig. ✅ Twee weken geleden hebben mijn vriendinnen me mee uit eten genomen, als een soort alternatieve babyshower. ✅ En komend weekend, ben dan 38+3, ga ik nog met mijn vriend uit eten. Hebben we vorige keer ook gedaan een week voor de uitgerekende datum. Even de tijd nemen, leuk outfitje aan, mooi restaurant gekozen en samen op date. Heb ik echt zin in, maar als het niet door kan gaan omdat de baby er al is dan is dat natuurlijk ook prima! 🥰

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op mave94

Ik wil/wilde: - Zwangerschapsbeeldje maken ✔️ - Fotoshoot ✔️ - Zwemmen ✔️ - ...
Nesteldrangachtige dingen is wel herkenbaar ja😂 Ik werd vanmorgen gewoon wakker met ZIN om mijn ramen te zemen! Wauw😅

4 jaar geleden

Onze eerste wedding anniversary vieren op 2 juli! 😂♥️ hoop dat de kleine dan nog even blijft zitten en wij die dag nog echt samen met z’n tweetjes kunnen doorbrengen en herinneringen van vorig jaar ophalen! Ben dan ruim 38 weken.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op m548

Onze eerste wedding anniversary vieren op 2 juli! 😂♥️ hoop dat de kleine d ...
Ook wel heeeel speciaal als hij op je trouwdag wordt geboren toch? Alvast gefeliciteerd in elk geval🥰