21 Reacties
4 jaar geleden
Cosleeper opzetten
Babykamer texen
Hele huis zuigen/dweilen/ramen wassen
Oh ja, en een naam kiezen voor de baby
🤣
4 jaar geleden
Ik wilde nog even na de kapper (gisteren gedaan)
Tandarts en mondhygiënist
(Vandaag gedaan)
Dat zijn toch wel van die dingetjes wat ,wat lastiger is de eerste weekjes (zeker omdat ik bv ga geven)
Verder huis op orde maken,ramen zemen,gordijnen in de was enzo. Tuinen netjes. Zo dat de niet alledaagse klusjes ook weer even klaar zijn.
4 jaar geleden
Reactie op Mirjem
Ik geniet nu elke dag dat ik mn eten kan opeten terwijl het nog warm is. To ...
Volgens mij voelt elke baby feilloos aan wanneer het de beste timing is om te gaan huilen. Tijdens het eten, als papa en mama precies naar bed gaan, enz. enz. 🙊
4 jaar geleden
Vandaag m’n rijbewijs verlengd. Kapper (aanstaande zaterdag).
Het huis schoonmaken; keuken, badkamer, zolder, kledingkasten en dergelijke.
2 muren in mn slaapkamer verven.
En toch nog een keertje uit eten.
4 jaar geleden
Jaaaa! Ik had een hele lijst "extra" huishoudelijke klusjes voor in m'n verlof (vanaf 36 weken):
✅ hoezen van de fauteuils wassen
✅ hoezen van de bank wassen
✅ dekbed wassen
✅ (rol)gordijnen schoon
- ramen zemen
- koelkast een beurt
- keukenkastjes ordenen (waren netjes, maar is nu weer chaos 🤣)
✅ babywasjes
- (proefdruk) geboortekaartjes
Maar had ook nog wat persoonlijke dingetjes, zoals:
✅ zwangerschapsshoot
✅ zwangerschapsmassage
- gezichtsbehandeling
- kapper
✅ lekker uitslapen
- een keer buiten de deur lunchen
- zwemmen
Ben nu 38+5, dus ben benieuwd wat er nog allemaal van gaat komen 😅🙈
4 jaar geleden
Huis op orde kamer voor kamer. Shoppen met mijn moeder
Shoppen met mijn schoonmoeder
Lekkere gezichtsbehandeling die ik heb gekregen
En vooral lekker series kijken
4 jaar geleden
Hier is het vooral leuke dingen doen met ons zoontje van 1 jaar. Ik ben momenteel 38+5 weken. Maar hij mag nog even blijven zitten. Ik wil nog zeker 1 keer nutteloos even de stad doorwandelen en even op restaurant gaan. Dan is mijn bucket list afgevinkt 😅 Op mijn lijstje stonden naar de kapper gaan, met vriendinnen afgesproken, tijd doorbrengen met mij mama, lekker aan het strand gelegen, gaan zwemmen met ons zoontje en naar een binnenspeeltuin gegaan. Kon 2 dagen geleden nog leuk en actief overal in kruipen met hem 😊 Ik geniet momenteel volop van tijd doorbrengen met ons gezinnetje van 3 🥰
4 jaar geleden
Ik wil/wilde:
- Zwangerschapsbeeldje maken ✔️
- Fotoshoot ✔️
- Zwemmen ✔️
- Zwangerschapsmassage ✔️
- Leuke dingen doen met mijn partner nu we nog met z’n tweetjes zijn, is nog work in progress. Kan niet genoeg leuke dingen doen nu :)
- Klusjes in huis zodat alles afkomt voordat de kleine er is (lees: halve verbouwing)
- 3 puzzels van duizend stukjes afmaken
- een bouwpakketje van een tiny house maken
- Schilderen van een aantal muren in huis
- Vluchtkoffer klaarmaken
- Zwangerschapscursus afronden 🙈
- Nesteldrangachtige dingen
VRIEND
4 jaar geleden
In april zijn we nog samen een weekend naar Parijs geweest. ✅
Vorige maand hebben we nog een festivalletje hier in de buurt gepakt. Was gek met buik, maar wel gezellig. ✅
Twee weken geleden hebben mijn vriendinnen me mee uit eten genomen, als een soort alternatieve babyshower. ✅
En komend weekend, ben dan 38+3, ga ik nog met mijn vriend uit eten. Hebben we vorige keer ook gedaan een week voor de uitgerekende datum.
Even de tijd nemen, leuk outfitje aan, mooi restaurant gekozen en samen op date.
Heb ik echt zin in, maar als het niet door kan gaan omdat de baby er al is dan is dat natuurlijk ook prima! 🥰