14 Reacties
4 jaar geleden
Wij hadden dezelfde 2 als opties en hebben de fox 3 gekozen. De joolz komt met het leren handvat op de grond als je m inklapt, daar moet je dus op letten zodat je dat niet beschadigt op straat. Daarnaast moet je de bak van de joolz met twee handen losmaken. Dus je duwt met een hand aan elke kant, tegelijkertijd. Wat wij zo handig vonden bij de fox 3 is dat de bak met een soort klikkers aan de zijkanten losgaan die je met 1 hand kan doen. Dus je kan per kant apart losklikken en dan de bak eraf tillen. Vonden wij veel praktischer!
4 jaar geleden
Fox 3, die is ook lekker hoog voor mijn man, makkelijk in omgang.
Ik vind de stang van Joolz niet lekker omdat het leer zo hard gevlochten is aan de binnenkant.
De Fox vind ik ook net even wat lekkerder rijden en kan ook zo gevouwen worden om op het strand te rijden.
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de fox 3. Rijd prettiger, betere banden en zie je net wat minder vaak op straat.
4 jaar geleden
Wij hebben uiteindelijk voor de Joolz gekozen. Doorslag was dat de verkoopster zei, in dit segment kinderwagens kan je geen slechte koop doen. Kies degene die je het mooiste vind 🥰, in ons geval was dat de Joolz.
4 jaar geleden
Wij hebben uiteindelijk voor de Bugaboo gekozen ipv Joolz, omdat deze meer geschikt is voor verschillende terreinen. Joolz is echt een stadswagen. Dus net wat je daarin handig vindt en wilt denk ik!