Op de opvang vroegen ze voor een warme/waterdichte broek zodat onze zoon buiten kan spelen (hij kan nog niet lopen).
Ze gaven als voorbeeld een skipak.
Iemand ervaring of goede tips?
De Ielm pakken zijn geweldig als ze wat kunnen lopen. Wij hebben nu al de tweede voor onze dochter. Voor het kruipen zou ik hem een skipakje aantrekken. Of een inimini skibroekje. Lang leve marktplaats :)
Wij hebben ielm maar zou voor de winter voor iets anders gaan. Wat ik super irritant vind van ielm is: 1. Ze zijn niet waterdicht en 2 heg duurt eindeloos voordat de zomen van de broekspijpen en mouwen drogen. Niet te doen
Je kan het met normaal wasmiddel ook wassen, maar als je de zoomen om water-weerstand wilt geven, dan is het handig om een tech-wasmiddel te gebruiken (net als met je jas). De softshell zelf blijft er ook beter van.
Foto is de bekende, maar je hebt het ook van HG.
Ook als heg serieus regent? Of ze in een plas vallen?
Ja! Mijn tantezegger was ermee in de sloot gevallen en haar kleding was gewoon droog.
Alleen bij de rits is hij niet 100% waterdicht en natuurlijk bij de broekspijpen en mouwen kan water naar binnen.
Hier zelf nog niet getest bij goede regenbui.
Ja! Mijn tantezegger was ermee in de sloot gevallen en haar kleding was gew ...
Hier wel getest. De LIDL is redelijk waterdicht, maar de ielm is dat zeker. Alleen bij de 'gaten' komt water naar binnen als ze niet goed aansluiten (ze vallen wat groot).