16 Reacties

vorig jaar

Wij hebben er eentje van iElm! Maar bij de Hema nu pakken in de aanbieding zag ik vandaag.

vorig jaar

LIDL (kleine kids) en Ielm (oudere) zijn de pakken waar ik voor zou gaan.

vorig jaar

De Ielm pakken zijn geweldig als ze wat kunnen lopen. Wij hebben nu al de tweede voor onze dochter. Voor het kruipen zou ik hem een skipakje aantrekken. Of een inimini skibroekje. Lang leve marktplaats :)

vorig jaar

Ik heb er één van de Lidl, ideaal!

vorig jaar

Wij hebben ielm maar zou voor de winter voor iets anders gaan. Wat ik super irritant vind van ielm is: 1. Ze zijn niet waterdicht en 2 heg duurt eindeloos voordat de zomen van de broekspijpen en mouwen drogen. Niet te doen

vorig jaar

Reactie op Lilalo

Wij hebben ielm maar zou voor de winter voor iets anders gaan. Wat ik super ...
Huh? Gebruik je wel softshell wasmiddel?

vorig jaar

Reactie op Atroxmons

Voor het Waterdichte? 1 van de pakken heb ik nog niet gewassen en is niet mega waterdicht. Maar erger me vooral san die eindeloos natte "zomen"

vorig jaar

Reactie op Atroxmons

Ohhhh moet dat? 🙈

vorig jaar

Reactie op Anoniempje08

Ohhhh moet dat? 🙈
Hier ook niet gedaan met het andere pak 😶

vorig jaar

Reactie op Lilalo

Wij hebben ielm maar zou voor de winter voor iets anders gaan. Wat ik super ...
Uh? Hier is hij gewoon waterdicht. Staat er ook bij.

vorig jaar

Je kan het met normaal wasmiddel ook wassen, maar als je de zoomen om water-weerstand wilt geven, dan is het handig om een tech-wasmiddel te gebruiken (net als met je jas). De softshell zelf blijft er ook beter van. Foto is de bekende, maar je hebt het ook van HG.

vorig jaar

Reactie op M_1986

Uh? Hier is hij gewoon waterdicht. Staat er ook bij.
Ook als heg serieus regent? Of ze in een plas vallen?

vorig jaar

Reactie op Lilalo

Ook als heg serieus regent? Of ze in een plas vallen?
Ja! Mijn tantezegger was ermee in de sloot gevallen en haar kleding was gewoon droog. Alleen bij de rits is hij niet 100% waterdicht en natuurlijk bij de broekspijpen en mouwen kan water naar binnen. Hier zelf nog niet getest bij goede regenbui.

vorig jaar

Wij hebben een regenpak bij de kik gekocht voor 10 euro. Echt mega fijn en waterdicht. Heb ook het skipak ervan gekocht die is 15 euro

vorig jaar

Reactie op M_1986

Ja! Mijn tantezegger was ermee in de sloot gevallen en haar kleding was gew ...
Hier wel getest. De LIDL is redelijk waterdicht, maar de ielm is dat zeker. Alleen bij de 'gaten' komt water naar binnen als ze niet goed aansluiten (ze vallen wat groot).

vorig jaar

Bij h&m heb je leuke overalls voor buiten