9 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter van 2 heeft dit ook, wij zijn nu aan het uitzoeken of zij een koemelkallergie of lactoseintolerantie heeft (ook ivm extreem moeizame ontlasting) sinds zij 2 maanden geen melk op had waren de bultjes weg en nu ze van de week weer pizza 4 kazen op heeft zit ze weer onder. Ook op haar benen en armen.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dit ook, op dr benen en op dr gezicht. In haar gezicht is het de laatste weken helaas echt veranderd van huidskleurige bultjes in rode bultjes dus ik ga van de week even naar de huisarts hiervoor. Ben benieuwd..
2 jaar geleden
Reactie op xjolandaa
Is het niet de 6e ziekte? Toevallig heeft mijn zoontje het momenteel ook
Die bultjes zitten er hier al een paar maanden dus dan kan het denk ik niet de 6e ziekte zijn…
2 jaar geleden
Ik ben ervoor naar de huisarts geweest en het is inderdaad eczeem. Ik had al vaseline-cetomacrogolcreme gehad en dat moet ik blijven smeren en af en toe, als de plekjes erg rood zijn of open gaan, hormoonzalf erop.
Mijn dochtertje heeft blond haar en blauwe ogen en kindjes die dat hebben, hebben vaak een gevoelige huid. Het zit bij haar op de wangen, de armen een beetje en de benen, vooral de knieën.