12 Reacties

één jaar geleden

Waarom zou je een cadeau bon over kopen als ik vragen mag ?? Dan komt hrt toch op het zelfde neer als zelf heen gaan om te kopen ?

één jaar geleden

Ken je de website wissel.nl? Daar kun je cadeaubonnen met korting kopen. Zelf nog nooit gedaan maar volgens mij is het wel een betrouwbare website

één jaar geleden

Reactie op Elisabeth26

Waarom zou je een cadeau bon over kopen als ik vragen mag ?? Dan komt hrt t ...
Jaaa toch?

één jaar geleden

Reactie op Momlove90

Ken je de website wissel.nl? Daar kun je cadeaubonnen met korting kopen. Ze ...
Ja ken ik, is zeker betrouwbaar. Alleen baby-dump staat er bijvoorbeeld vrijwel nooit op.

één jaar geleden

Reactie op M_1986

Jaaa toch?
Mensen krijgen soms cadeaubonnen voor verjaardagen of hebben een beperkte houdbaarheidsdatum en willen liever echt geld…. Vaak is het dan ook bijvoorbeeld een bon van €100 voor €90. Er zijn veel mensen die op marktplaats of inderdaad wissel.nl cadeaubonnen verhandelen.

één jaar geleden

Reactie op FitnessPapa

Mensen krijgen soms cadeaubonnen voor verjaardagen of hebben een beperkte h ...
Ah dat systeem ken ik nog niet…

één jaar geleden

Volgens mij kan je bij de Albert Heijn en de Primera een prenatal bon kopen

één jaar geleden

Ik heb eentje van babydump en heb liever het geld of een cadeaubon van bol.com. Mocht je interesse hebben ben ik benieuwd hoe we dat op een veilige manier kunnen doen haha🙈

één jaar geleden

Reactie op BabyBali

Ik heb eentje van babydump en heb liever het geld of een cadeaubon van bol. ...
Er staat €75 op

19 uur geleden

Heeft iemand toevallig een €20 cadeaukaart van MediaMarkt? Ik wil deze graag ruilen tegen een €20 bon van Bol.com

18 uur geleden

Je hebt hier ook een website voor. Wissel.nl dacht ik, kun je cadeaubonnen kopen en verkopen

13 uur geleden

Reactie op Momlove90

Je hebt hier ook een website voor. Wissel.nl dacht ik, kun je cadeaubonnen ...
Weet ik.