10 Reacties

2 jaar geleden

Ja wij hebben deze! In de app kan je het geluid aan en uit zetten, rechts bovenin! Misschien staat deze uit?

2 jaar geleden

Voor degenen die het interesseert... De LCS producten van action communiceren alles via een server in China. Dus ook je camera-beelden. We hebben iets meer geld uitgeven voor camera's van eufy. Die slaan alles lokaal op (behalve de foto's van de meldingen die naar je telefoon worden gestuurd, maar die kun je tekst-only zetten).

2 jaar geleden

Reactie op GabyvP

Ja wij hebben deze! In de app kan je het geluid aan en uit zetten, rechts b ...
Staat wel aan maar dan doet hij het ook niet. Misschien een keer resetten.

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

Voor degenen die het interesseert... De LCS producten van action communicer ...
Goede tip!

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

Dit! Ik zou die van de Action echt niet als babyfoon gebruiken. Ze zijn daarnaast ook super makkelijk te hacken.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Dit! Ik zou die van de Action echt niet als babyfoon gebruiken. Ze zijn daa ...
Tnx voor de tip! Ik ga hem meteen opruimen 馃槆

2 jaar geleden

Reactie op Atroxmons

Als je de cloud diensten van Eufy gebruikt, bijvoorbeeld Live Streaming, gaat alle data (de camera beelden en metadata) via de servers van Eufy (Anker). Zo heeft zich al problemen voor gedaan dat klanten beelden kregen van elkaar in de app. Eufy is daarnaast ook gebasseerd uit China. Wij hebben eerder een robotstofzuiger gehad van Eufy. Mijn man zit in de IT security en heeft deze gelijk teruggestuurd naar de winkel. Het apparaat maakte meerdere verbindingen gedurende de dag met verschillende Chinese servers. De data was niet versleuteld waardoor we konden zien wat er verzonden werd. Naast locatiegegevens probeerde Eufy ook netwerkgegevens mee te sturen. Nu zijn veel mensen niet bezig met privacy maar dit was voor ons een eye-opener. 馃槈 Wij zijn overgestapt op Ubiquiti (Unify) en maken nu puur gebruik van eigen opslag en eigen netwerk. Werkt vlekkeloos en veilig!

2 jaar geleden

Als je de cloud diensten van Eufy gebruikt, bijvoorbeeld Live Streaming, ga ...
Dit is waar + niet waar tegelijk. Er wordt data verstuurd, maar niet je videostream, deze gaat point2point. De AI-functies werken sinds de ophef lokaal, dus niet meer online. Cloud-opslag zou ik sowieso uitzetten. Wel worden de foto's/screenshots van de meldingen via de server gestuurd. Wij hebben dit uit staan - we krijgen alleen een tekst melding + ons slaapkamerlicht gaat aan. Bij onze voordeurbel krijgen we wel een screenshot. Tegenwoordig zou de data allemaal wel via een Europese server moeten gebeuren (maar ik heb dit niet gechecked). Toegegeven, bij unify is het allemaal nog beter geregeld, maar das echt een andere category qua budget.

2 jaar geleden

Als je de cloud diensten van Eufy gebruikt, bijvoorbeeld Live Streaming, ga ...
Hier ook IT er in huis, ook Ubiquiti. Veilig en ontzettend goed