11 Reacties

3 jaar geleden

Waar houden jullie van? Ik heb er 9 jaar gewoond op het woonpark en woon in de Gemeente Emmen al bijna mijn hele leven.

3 jaar geleden

Dat ziet er gezellig uit! Wij houden van wandelen, maar ook van lekker borrelen, hardlopen, zwemmen, pizza en ijs eten, lekker ontspannen. We hebben ook een sauna in het huisje maar ik ben net zwanger dus helaas mag ik daar niet in

3 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Dat ziet er gezellig uit! Wij houden van wandelen, maar ook van lekker borr ...
Ook is ons zoontje helemaal gek op dieren!

3 jaar geleden

Ik heb 18 jaar in Emmen gewoond maar persoonlijk vind ik echt dat er weinig te doen is (vandaar ook verhuist)😅 je zou eventueel naar de stad kunnen gaan lekker ijsje eten, of eventueel naar Wildlands kunnen gaan

3 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Dat ziet er gezellig uit! Wij houden van wandelen, maar ook van lekker borr ...
Het Bargerveen is super mooi. Emmen Centrum vind ik zelf heel gezellig.

3 jaar geleden

Zwembad van Parc Sandur stelt niet veel voor. Er is in Emmen ook een nieuw zwembad. Hebben gezin zwemmen op zondagochtend. Wandelen kun je ook het park ook mooi.

3 jaar geleden

Reactie op Priska78

Ik heb 18 jaar in Emmen gewoond maar persoonlijk vind ik echt dat er weinig ...
Haha ik woon er al 33 jaar. 2 jaar in Zwolle gewoond maar toch weer terug 😅

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Haha ik woon er al 33 jaar. 2 jaar in Zwolle gewoond maar toch weer terug � ...
Hahah echt! Nee ik niet hoor, ik heb wel mn familie nog daar maar woon nu in Tilburg ben zo blij dat ik er niet meer woon ik vind het niks aan hahah 🙈 maar ik moet zeggen ik ben meer een stadsmens en daar is Emmen niet de plek voor

3 jaar geleden

Reactie op Priska78

Hahah echt! Nee ik niet hoor, ik heb wel mn familie nog daar maar woon nu i ...
Dat ben ik dus inderdaad absoluut niet. Was zaterdag in Utrecht, maar ik wordt dat echt gek. Verschrikkelijk wat een drukte.