15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb besloten om toch ook voor die ikea kast te gaan, vind idd de 'gewone' commodes er zo klein uit zien. Je kan die ikea kast natuurlijk ook naar je eigen smaak pimpen, ik wil bijvoorbeeld mooie leren handgrepen voor erop ipv die knoppen.

4 jaar geleden

Wij gaan voor de nordli van ikea, zetten er dan nog wel losse pootjes onder (zijn allebei vrij lang en anders is ie wel laag(

4 jaar geleden

Wij wilde perse van ikea, maar werd aangeraden toch eens bij de babydump te kijken. Daar zijn we geslaagd voor een suuuuuper leuke kamer met hangkast commode en ledikant. Commode is net iets minder breed dan de welbekende hemnes ladekast.

4 jaar geleden

Wij zijn voor een xl commode gegaan met lades. Vind je de ikea hemnes of malm niks? Die hebben lekker veel lades

4 jaar geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Wij zijn voor een xl commode gegaan met lades. Vind je de ikea hemnes of m ...
Ik wist niet eens dat er XL commodes bestonden🙈 Ja die vind ik allebei wel leuk, hoogstens een klein beetje saai..

4 jaar geleden

Reactie op mmmb92

Ik wist niet eens dat er XL commodes bestonden🙈 Ja die vind ik allebei wel ...
Ja kidsmill heeft xl commodes. Ik snap wat je bedoelt met de ikea meubeltjes.. Misschien leuk pimpen met gave handvaten

4 jaar geleden

Wij zijn bij de vorige voor de Hemnes (12 laden) gegaan van de Ikea. Echt ideaal en geen moment spijt van gehad! Fijn qua hoogte en veel opberg ruimte! En qua prijs ook erg vriendelijk 🙂 Je kan de knopjes ook personaliseren als je niet een typische Ikea look wil Wij hebben leren handgreepjes gekocht via Wolkedewietje maar je het ook dingen als sterretjes en diertjes bij andere webwinkels!

4 jaar geleden

Ik zou wel zorgen dat je iets aan hangruimte hebt! Je krijgt mega veel was en ophangen is veel sneller dan vouwen. Denk ook dat je uiteindelijk wel ruimte te kort komt met alleen een lade kast. Bij ons puilen de kinderkasten echt uit!

4 jaar geleden

Ik heb een pax last van de Ikea besteld voor de babykamer en ik wil graag de hemnes lade kast eigenlijk als commode

4 jaar geleden

Toen ik mijn research deed las ik dat het handig is om er met je voeten onder te kunnen zodat je dichterbij kunt staan en minder ver hoeft te bukken. Ook las ik dat het handig kan zijn om ervoor te zorgen dat de kast diep genoeg is zodat je kindje er ook haaks op kan liggen. Hier gaat het bij veel ladekasten mis, die zijn niet zo diep. Is een kwestie van voorkeur of je dit belangrijk vindt. Ook moet je letten op de hoogte, hangt vooral af van jouw lengte. Maar als dat allemaal klopt voor jouw situatie, dan is een ladekast ook helemaal prima. Zie inderdaad veel mensen die hemnes van ikea gebruiken. Zelf heb ik de myllra commode van ikea gekocht.

4 jaar geleden

Reactie op nina_n_

Toen ik mijn research deed las ik dat het handig is om er met je voeten ond ...
Ik kan niet echt een commode vinden die diep genoeg zodat een kindje er haaks op kan liggen. Heeft één van jullie daar een tip voor?

4 jaar geleden

Reactie op Serendipity__

Ik kan niet echt een commode vinden die diep genoeg zodat een kindje er haa ...
Bij de meeste commodes moet je hier voor een bladvergroter kopen. Dit hebben wij gedaan voor zowel horizontaal als verticaal verschonen geen idee of het handig is ga het uitproberen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lieneke88

Wij wilde perse van ikea, maar werd aangeraden toch eens bij de babydump te ...
Welke serie is dat? 😊

4 jaar geleden

Hier ook de Hemnes ladekast. De grootste commode die er was bij Babydump vind ik als nog te klein. Plus de prijs kwaliteit verhouding. De Hemnes ladekast is van massief hout en niet duur.