Nog meer papa's en mama's die graag creatief met hun kleintje bezig zijn?
Hier is al vaak geverfd en we hebben al tekeningen gekleurd.
Vandaag zijn we creatief bezig geweest rondom halloween.
Wat doen jullie zoal? Ben op zoek naar leuke ideetjes!
Ik volg graag 😊
Ben zelf echt niet creatief, maar het lijkt me wel leuk om wat dingen te kunnen maken met m'n zoontje.
Dus hoor zeker graag de tips die hier hopelijk nog volgen 🤗
Wat grappig, ik volg. Ik doe helemaal niks op dit gebied behalve haar eens wat kleurpotloden aangeven. Wel wil ik binnenkort een paar muzieklessen voor kleintjes gaan volgen
Ik heb even geen foto maar ik doe wel eens wat stippen verf van verschillende kleuren op een A4tje (wat dikker papier). En dan schuif ik dat in een plastic zip-lock zakje en dan kan de kleine kliederloos kliederen 😁
Dan het A4tje eruit halen, laten drogen en je hebt een verf-creatie!
Ik ook niet! Omdat potloden al een uitdaging zijn. Alles gaat in haar mond. ...
Dat was hier in het begin ook dus ik kon geen seconde wegkijken of een foto maken. Ik doe altijd eerst voor en dan mag hij zelf doen. En dat gaat in het begin gepaard met alleen maar handjes uit de mond houden 🤣 Maar inmiddels begint hij al te klappen als de verf uit de kast komt en weet hij wat de bedoeling is 😍
Deze maakten we 2 weken geleden ook. Leuke tip!
Ik tekende eerst een boom, meneer mocht lekker kliederen met herfstkleuren verf. Deze hebben we ingelijst voor de herfst!
Ik heb ze zelf in een winkeltje in Italië gekocht, maar via internet vind ik ze via Amazon of de volgende site: https://www.onzea.be/carioca-baby-waskrijt-6-stuks-1-jaar-beer-(c)dj956/info/
Dat was hier in het begin ook dus ik kon geen seconde wegkijken of een foto ...
O wat leuk! Dan ga ik dat okk proberen. Welke verf gebruik je?
Gisteren potloden en tekenen ging redelijk alleen scheuren was leuker en potloden tig keer in haar mond.